Napolni račun

Ceniki

Paketi in storitve v Sloveniji

Cenik vseh storitev IZI si lahko ogledate tukaj

Cenik velja od 1. 1. 2022. Vse navedene cene vsebujejo DDV.

Obračunski interval za klice iz Slovenije v tujino je 60/60, pri IZI Doma pa 15/15. Ob pošiljanju MMS-sporočil se uporablja prenos podatkov, ki se zaračuna po ceniku.

Klici in pošiljanje sporočil v tujino

Za klice v tujino (izven EU) vam priporočamo izbiro tarife IZI Brez meja, ki prinaša ugodne klice iz Slovenije v vse države sveta (izven EU).

Gostovanje v tujini

Naj bodo pogovori sproščeni, tudi ko ste v tujini. Ko se odpravljate čez mejo, vključite gostovanje in poskrbite za ugodno komunikacijo.

Za uporabo enot med gostovanjem v EU se je treba registrirati. Registrirajte se

Pogoj za uporabo storitev v tujini je zadostno dobroimetje na računu IZI. Najnižje stanje na računu za vzpostavitev GPRS-seje je 2,5 EUR. Z uredbo EU smo vsem uporabnikom IZI vključili omejitev prenosa podatkov v EU in v drugih državah sveta. Osnovna omejitev znaša 60 EUR/mesec (z DDV).

Pri prejemu MMS-sporočil zunaj EU-območja se zaračuna prenos podatkov po ceniku za prenos podatkov v gostovanju.

Pri nekaterih operaterjih v ZDA se pri odhodnih in dohodnih klicih zaračuna tudi čas zvonjenja v skladu s cenikom. Za gostovanje v ZDA predlagamo uporabo USIM-kartice.

Cene pogovorov veljajo tudi za prenos podatkov prek klasične podatkovne povezave (CSD) pri gostovanju z običajnim klicanjem.

Pri operaterjih, ki podpirajo odhodne klice na običajen način (CAMEL), so omogočeni tudi dohodni klici ter pošiljanje in prejemanje SMS-sporočil. Pri drugih operaterjih je omogočeno zgolj prejemanje klicev ter SMS-sporočil. Več

Telekom Slovenije, d.d., v omrežjih tujih operaterjev ne odgovarja za kakovost storitev.

Ostalo

Menjava SIM-kartice stane 2,95 EUR, strošek pa se odšteje od dobroimetja na vašem računu IZI, zato pred oddajo obrazca zagotovite dovolj dobroimetja. V primeru, da na SIM-kartico dobroimetja ni mogoče naložiti (kraja, izguba, poškodba SIM-kartice), pokličite v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800 (+38651800800). Obrazec za izdajo nove SIM-kartice z obstoječo številko najdete tukaj.

V primeru reklamacije je treba obrazcu za izdajo nove SIM-kartice zaradi nevidne poškodbe priložiti originalno SIM-kartico.

Preusmeritev klicev v telefonski predal je v Sloveniji brezplačna. Tudi klic v predal, ko preverite sporočila, je v Sloveniji brezplačen. Klici na številko 041 107 000 se obračunavajo po ceniku za klic v mobilno omrežje Telekoma Slovenije. Tudi v državah EU-območja je preusmeritev klicev v telefonski predal brezplačna, klic v predal pa se obračuna po ceniku. V tujini preusmeritev v telefonski predal plačate. Ko vas oseba kliče in pusti sporočilo v predalu, plačate dohodni klic glede na čas trajanja in odhodni klic v Slovenijo po ceniku mednarodnega operaterja. V primeru brezpogojne preusmeritve se dohodni klic ne obračuna. Ko preverjate sporočila v predalu, plačate klic v Slovenijo glede na čas trajanja.

Klici na tuje brezplačne, komercialne in premijske številke se zaračunavajo po ceni 6,10 EUR/min z DDV.