Napolni račun

IZI Data

Izberite dodatno količino prenosa podatkov doma ali v območju EU-tarife + hitri internet LTE/4G brez doplačila.

Uporabniki tarif in paketov IZI KUL, IZI Mesec, IZI Doma in IZI Brez meja lahko v primeru, da vam zmanjka prenosa podatkov v paketu, kupite enega od dodatni zakupov, ki vam omogočajo tudi porabo v državah območju EU-tarife ob predhodni registraciji. 

Uporabniki IZI, ki ste svojo številko IZI aktivirali od 4. 6. 2019 dalje, se morate za koriščenje enot iz zakupov v državah območja EU-tarife registrirati prek spleta ali z obrazcem in dokazati trajne vezi s Slovenijo. Neregistrirani uporabniki (po 4. 6. 2019) lahko v državah območja EU-tarife storitve (minute, SMS-/MMS-e, MB) sicer nemoteno uporabljate, vendar bodo obračunane po ceniku. Več o pogojih preberite tukaj.

Za vklop izbranega zakupa pošljite ključno besedo na številko 4008.

Ime storitve Cena z DDV Količine v SLO Od tega v EU Ključna beseda
IZI DATA S 3,90 EUR 1 GB 1 GB IZIDATA S
IZI DATA M 7,90 EUR 5 GB 5 GB IZIDATA M
IZI DATA L 10,90 EUR 10 GB 9.149 MB IZIDATA L
IZI DATA XL 34,90 EUR 40 GB 29.293 MB IZIDATA XL

Cene so v evrih in vključujejo DDV. Veljavnost paketa je 30 dni, razen če je navedeno drugače. Pred nakupom novega paketa in dodelitvijo novih enot vam priporočamo, da ugasnete in ponovno zaženete mobitel, saj se vam v nasprotnem primeru prenos podatkov ne bo odšteval od zakupljenih količin, ampak se bo zaračunaval po ceniku.

Zakupljena količina v paketu velja za uporabo v domačem omrežju in v državah območja EU-tarife. Obračunska enota za prenos podatkov je 50 kB.

Države območja EU-tarife: Avstrija, Belgija, Bolgarija, Republika Ciper (grški del Cipra), Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Gibraltar, Grčija, Hrvaška, Irska, Islandija, Italija, Kanarski otoki, Latvija, Liechtenstein, Litva, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Španija, Švedska

že od3,90 €za 30 dni
zakupiteenote

Privoščite si še več prenosa podatkov po ugodni ceni.

1, 5, 10 ali 40 GB prenosa podatkov

hitri internet LTE/4G brez doplačila

Obdržite svojo številko.

Izberite brezplačen prenos številke in obdržite svojo številko. Na IZI, s klikom spodaj ali na našem prodajnem mestu.

Prenos številke

Prodajna mesta

Pakete in vrednostnice za polnjenje lahko kupite na več kot 3700 prodajnih mestih po Sloveniji.

Vsa prodajna mesta

Aplikacija

Prenesite aplikacijo Moj IZI ter sledite porabi in polnite račun kar na svojem telefonu.

Google Play Store Apple App Store Huawei AppGallery

Pogosta vprašanja

Na katerih paketih lahko vključim dodatne zakupe?
Na vseh veljavnih paketih: IZI Mesec L, IZI Mesec XL, IZI MiniKUL, IZI KUL, IZI SuperKUL, IZI Doma in IZI Brez meja.
Ali lahko kupim več različnih dodatnih zakupov?
Seveda. Kupite lahko vse pakete, ki so na voljo.
Ali lahko kupim več enakih dodatnih zakupov?
Ne. Kupite lahko en zakup v času veljavnosti zakupa.
Ali veljajo količine v paketih tudi pri gostovanju v tujini?

V državah območja EU-tarife se lahko ob predhodni registraciji koristijo enote, ki so na voljo v državah območja EU-tarife:

  • DATA S: 1 GB, od tega 1024 MB v državah območja EU-tarife
  • DATA M: 5 GB od tega 5.120 MB v državah območja EU-tarife
  • DATA L: 10 GB od tega 9.149 MB v državah območja EU-tarife
  • DATA XL: 40 GB od tega 29.293 MB v država območja EU-tarife
Kakšno stanje moram imeti na računu IZI, da lahko kupim pakete?
Na računu IZI morate imeti stanje v znesku želenega zakupa.
Kako vem, da ste mi po poslanem SMS-sporočilu vključili zakup?
O vklopu zakupa boste vedno obveščeni z SMS-sporočilom, v katerem bo naveden tudi datum veljavnosti zakupa.
Ali mi aktivacija dodatnega zakupa podaljša tudi veljavnost mobilnega računa?
Aktivacija zakupa vam veljavnost računa IZI podaljša za obdobje veljavnosti kupljenega zakupa.
Ali mi po 30 dneh veljavnosti zakupa neporabljene količine zapadejo?
Da, neporabljene količine po 30 dneh zapadejo in jih ni mogoče podaljšati ali prenesti.
Kaj se zgodi, ko porabim vse zakupljene količine zakupa?
Za vse zakupe velja enako pravilo: po porabljeni količini se vam storitve zaračunajo skladno s cenikom.
Ali lahko preverim stanje neporabljenih količin v Centru za pomoč uporabnikom?
Seveda. Pokličete lahko v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800. Za identifikacijo boste potrebovali PUK-kodo.