Napolni račun

Prenos dobroimetja

Svojim otrokom, najbližjim ali svojim zaposlenim lahko račun IZI napolnite z izbranim zneskom kar s svojega računa IZI – z ukaznim nizom. Preneseni znesek bomo odšteli z vašega računa IZI. Storitev Prenos dobroimetja je še posebej dobrodošla, ko vaši otroci, najbližji ali zaposleni doma ali v tujini ostanejo brez dobroimetja na računu IZI.

Po izvedenem uspešnem prenosu dobroimetja sta tako donator kot prejemnik obveščena prek sporočila SMS.
Prenesete lahko poljubni znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 EUR in opravite največ 5 prenosov na dan.

Ob prenosu dobroimetja na drug račun IZI se veljavnost le-tega ne podaljša.

Kako opravim prenos?

  1. V mobitel vtipkate *132*znesek, ki ga prenašate*predplačniško številko, na katero dobroimetje prenašate# in pritisnete tipko za klic.
  2. Na zaslonu se izpiše obvestilo, da boste uporabniku navedene številke IZI polnili račun za določen znesek.
  3. Za potrditev vtipkate: *132# in pritisnete tipko za klic.
Primer

Številka uporabnika IZI, ki mu želite polniti račun: 051 800 800, znesek, ki ga želite prenesti: 10 EUR:

  1. V mobitel vtipkate: *132*10*051800800# in pritisnete tipko za klic.
  2. Po prejemu obvestila za potrditev prenosa dobroimetja vtipkate: *132# in ponovno pritisnete tipko za klic.
  3. Uporabniku s številko 051 800 800 se bo povečalo stanje na računu IZI za 10 EUR.

Vse navedene cene vsebujejo DDV. Cenik velja od 1. 2. 2010. Obračunski interval za klice iz Slovenije v tujino je 60/60.

*Za poslana sporočila v tuja omrežja vam ne zaračunavamo nobenega dodatka, zato je cena poslanega sporočila v tujino enaka ceni poslanega sporočila po Sloveniji.

Pomembno:

Če je številka IZI v postopku prenosljivosti, prenos dobroimetja s številke ni več mogoč.

Telekom Slovenije, d.d., ne odgovarja za zlorabo storitve prenosa dobroimetja s strani tretjih oseb, zato svetujemo vsem uporabnikom, ki storitve ne želijo uporabljati, da pokličejo na brezplačno številko 051 800 800 in zahtevajo blokado storitve Prenos dobroimetja. Telekom Slovenije, d.d., bo uporabniku IZI blokiral uporabo storitve Prenos dobroimetja najpozneje v treh (3) delovnih dneh od dneva, ko smo prejeli zahtevo za blokado. Vse bremenitve iz naslova storitve Prenos dobroimetja in morebitnih zlorab te storitve s strani tretjih oseb od trenutka, ko je bila zahteva po blokadi storitve sprejeta, do trenutka, ko je bila storitev blokirana, je dolžan uporabnik poravnati v celoti.

Niste našli, kar ste iskali?

Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas