SOS SMS

Prazen račun? Brez skrbi, zdaj lahko preprosto z ukaznim nizom pošljete SOS SMS.

Vam je zmanjkalo denarja na računu? Brez skrbi, s storitvijo SOS SMS lahko v Sloveniji pošljete brezplačno sporočilo z ukaznim nizom na mobilno številko uporabnika kateregakoli slovenskega operaterja in prejemnika prosite, naj vas pokliče ali vam napolni račun.
Primer: V svoj mobitel vtipkate: *128*telefonska številka# in pritisnete tipko za klic.

Kako pošljem brezplačno sporočilo SOS?

  • V svoj mobitel vtipkate *128*telefonska številka# in pritisnete tipko za klicanje.
  • Želena oseba bo prejela SMS z vaše številke, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI.
Primer

Številka uporabnika, ki ga želite pozvati, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI: 051 800 800

  • Številka uporabnika, ki ga želite pozvati, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI: 051 800 800
  • V klicalnik mobitela vtipkate: *128*051800800# in pritisnete tipko za klic.
  • Uporabnik mobilne številke, na katero ste obvestilo naslovili, bo prejel sporočilo SMS z vaše številke: "Prosim, poklici me na moj mobitel ali mi napolni racun IZI. Za polnjenje lahko uporabiš Moneto ali kartico IZI."
  • Sporočilo SMS je poslano tudi v primeru, če vam je potekel rok od zadnje polnitve. Na prejemnikovem mobitelu bo kot pošiljatelj sporočila izpisana vaša številka. Prejemnik vas lahko pokliče ali pa vam napolni račun, kar lahko stori:
    • na spletni strani na Polnitev računa,
    • s storitvijo Pay365 (če je vaša številka ena od tistih, ki so jih izbrali za polnjenje),
    • s prenosom dobroimetja (če je uporabnik IZI),
    • s pomočjo kartice za polnjenje, ki jo kupi na več kot 3.700 prodajnih mestih in
    • s storitvijo Moneta SMS.
    • Poslan SOS SMS je tudi v tujini brezplačen.

Kako pridobim možnost pošiljanja SOS SMS-ov in koliko sporočil lahko pošljem?

Pošljete lahko pet SOS SMS-sporočil. Pogoj za pošiljanje SOS SMS-sporočila je, da ste račun vsaj enkrat napolnili s kupljeno polnitvijo. SOS SMS je brezplačen in je poslan tudi v primeru, če vam je potekel 90-dnevni rok od zadnje polnitve. Pošljete ga lahko na mobilno številko kateregakoli slovenskega operaterja.​

Pogosta vprašanja