Pogosta vprašanja
Omrežje 3G se poslavlja
Kaj pomeni prenehanje uporabe tehnologije 3G za zasebnega uporabnika oz. podjetje in kdaj se bo to zgodilo?
Zakaj Telekom Slovenije izklaplja 3G, in ne 2G?
Ali bom pri uporabi mobilnih storitev občutil prenehanje uporabe tehnologije 3G?
Ali bodo po prenehanju delovanja 3G delovali samo še pametni mobiteli?
Katere mobilne naprave danes uporabljajo le 3G-tehnologijo?
SIM-kartica
Kako zamenjati SIM-kartico, ki ne podpira LTE/4G?
Kako dobim novo SIM-kartico?
IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL
Kako vključim pakete IZI SuperKUL, IZI KUL ali IZI MiniKUL?
Kako delujejo paketi IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL ?
Kako lahko prehajam med paketi IZI MiniKUL, IZI KUL in IZI SuperKUl in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami ob prehodu?
Med paketi IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL lahko prehajate prek SMS-a, tako da pošljete ključno besedo na 4008. Prehodi:
- IZI MiniKUL na IZI KUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI KUL, IZI KUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI MiniKUL neha veljati.
- IZI MiniKUL na IZI SuperKUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI SuperKUL, IZI SuperKUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI MiniKUL neha veljati.
- IZI KUL na IZI SuperKUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI SuperKUL, IZI SuperKUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI KUL neha veljati.
- IZI KUL na IZI MiniKUL: enote paketa IZI KUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI KUL. Potem začne veljati paket IZI MiniKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI MiniKUL.
- IZI SuperKUL na IZI KUL: enote paketa IZI SuperKUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI SuperKUL. Potem začne veljati paket IZIKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI KUL.
- IZI SuperKUL na IZI MiniKUL: enote paketa IZI SuperKUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI SuperKUL. Potem začne veljati paket IZI MiniKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI MiniKUL.
Kolikšno stanje moram imeti na računu IZI, da mi boste vsak mesec naložili nove enote?
Kaj se zgodi, če za nove enote po 30 dneh ne zagotovim dovolj stanja na računu IZI?
Koliko časa veljajo enote v paketih IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL ?
Na kakšen način me obvestite o vklopu paketa IZI SUPERKUL/KUL/MINIKUL?
Kako preverim stanje neporabljenih enot?
Kako preverim veljavnost računa IZI?
Kako izključim paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL oziroma samodejno nalaganje enot?
Kaj se zgodi, ko izključim paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Ali mi po 30 dneh neporabljene enote zapadejo?
Kaj se zgodi, ko porabim vključene enote?
Ali lahko še pred iztekom veljavnosti izbranega paketa IZI KUL (IZI MiniKUL, IZI KUL ali IZI SuperKUL) preklopim na katerega od drugih paketov in kaj se v tem primeru zgodi z enotami izbranega paketa IZI KUL?
Ali vklop paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL podaljša tudi veljavnost računa IZI?
Ali lahko enote uporabljam tudi po preteku veljavnosti računa IZI?
Ali lahko nekomu drugemu plačujem paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Kako začnem plačevati IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 oziroma neposredno z bančnega računa?
Kdaj plačam naložene pakete IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Kolikšni so stroški plačevanja paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 oziroma neposredno z bančnega računa?
Ali lahko enemu uporabniku plačuje paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL več plačnikov?
Ali se nosilni mobilni številki, ki vključuje paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL, samodejno obremeni bančni račun?
Pred prvo uporabo
Aktivacija SIM-kartice
Preden začnete uporabljati storitve IZI, morate aktivirati SIM-kartico.
- SIM-kartico vstavite v mobitel.
- Vključite mobitel in vpišite PIN-številko.
- Vtipkajte *181# in pritisnite tipko za klicanje. Zdaj lahko začnete uporabljati storitev. Na SIM-kartici “Vse je IZI s SIM IZI” je ob aktivaciji dobroimetje 2 €. Storitve se obračunavajo po porabi po trenutno veljavnem ceniku za tarifo IZI Doma. Uporabnik lahko kadarkoli zamenja paket, vendar mora zagotoviti zadostno dobroimetje na računu. Okvir SIM-kartice skrbno hranite, saj z njim izkazujete lastništvo SIM-kartice. Na okvirju sta navedeni:
- PIN-številka: varnostna koda, ki ščiti SIM-kartico pred uporabo nepooblaščenih oseb. Vpišete jo takoj, ko vključite mobilni telefon.
- PUK-številka: varnostna koda, ki odklene SIM-kartico, če ste trikrat zapored vnesli napačno PIN-številko.
Klici
Kaj je obračunski interval?
Obračunski interval pove, na koliko sekund se vam obračuna klic. Za IZI Doma in IZI Brez meja velja obračunski interval 15 sekund, za IZI Vračilo in IZI Mesec pa 60 sekund. Primer: Vključena tarifa: IZI Doma > cena klica: 0,12 EUR/minuto > obračunski interval: 15 sekund. Pri tarifi IZI Doma se vam za vsakih začetnih 15 sekund klica dobroimetje na računu zmanjša le za 0,03 EUR. Za klic:
- krajši od 15 sekund, plačate le 0,03 EUR,
- do 30 sekund plačate 0,06 EUR,
- do 45 sekund plačate 0,09 EUR.
Kolikokrat lahko menjam tarifo?
Ko želim zamenjati tarifo, prejmem obvestilo »Napaka v storitvi«. Kaj to pomeni?
Opravil sem klic in nato preveril stanje na računu. Moje stanje odstopa od cene klica, ki jo lahko izračunam po tarifi. Ste mi zaračunali narobe?
Sporočila
Kako preverim, ali je prejemnik dobil SMS?
Poslal sem samo eno SMS-sporočilo. Zakaj mi je zaračunalo dve SMS-sporočili ali več?
- Pri pošiljanju SMS-sporočil bodite pozorni na uporabo šumnikov. Uporaba šumnikov podaljša SMS. Lahko se zgodi, da bo zaradi tega sistem poslal dve SMS-sporočili ali več. Nasvet: Priporočamo, da v SMS-sporočila ne vpisujete šumnikov.
- Če ste napisali SMS-sporočilo z več kot 160 znaki, se bo to pri pošiljanju razdelilo na več SMS-sporočil. Za vsakih 160 porabljenih znakov se obračuna eno SMS-sporočilo.
Kako pošljem SMS-sporočilo, da bo prispelo z zakasnitvijo nekaj ur ali dni?
Prejel sem SMS, da nimam vključene storitve MMS in zato ne morem prejeti MMS-sporočila. Kaj moram storiti?
Kateri SMS-klubi na kratkih številkah so na voljo?
Z uporabniki katerih tujih operaterjev si lahko pošiljam MMS-sporočila?
Prenos podatkov
Kaj pomenijo kratice GPRS, EDGE, UMTS, HSPA, HSPA+, LTE?
Kakšno hitrost prenosa podatkov omogoča IZI?
Kako mobitel nastavim za uporabo prenosa podatkov?
Kaj je paketni prenos podatkov?
Polnitev računa
Kako napolnim svoj ali drug račun s kartico oziroma ukaznim nizom?
Kako napolnim svoj ali drug račun prek POS-terminala Margento?
Kako podaljšam aktivnost računa za 365 dni?
Ali se mi veljavnost 365 dni pri aktivnem računu skrajša, če naknadno polnim za manj kot 25 EUR?
Ali je mogoče prenesti dobroimetje z enega računa IZI na drugega?
Aplikacija Moj IZI
Kaj je aplikacija Moj IZI in kdo jo lahko uporablja?
Kako se prvič prijavim v aplikacijo Moj IZI?
Kaj mi aplikacija Moj IZI omogoča?
Z aplikacijo Moj IZI lahko svojo predplačniško telefonijo IZI upravljate prek svojega mobitela. Omogoča vam:
- pregled in nadzor nad porabo in dobroimetjem,
- nakup vrednostnih kartic IZI, ki jih znotraj aplikacije lahko pošljete tudi drugim osebam,
- pregled in vklop paketov,
- pregled preteklih nakupov in polnitev,
- pridobitev podatkov za izdajo računa na ime.
Je vrednostna kartica, ki jo kupim prek aplikacije, prenosljiva na druge osebe?
Kateri paketi so mi na voljo za nakup v aplikaciji Moj IZI?
Koliko časa velja vključeni paket?
Ali za uporabo aplikacije potrebujem internetno povezavo?
Ali se mi izbrani paket samodejno podaljša po 30 dneh?
Za vrednostno kartico, ki sem jo kupil prek aplikacije, potrebujem račun. Kje ga dobim?
Kje si lahko naložim aplikacijo Moj IZI?
Kje najdem prodajna mesta IZI?
Telefonski predal
Kako vključim telefonski predal?
Za vklop pošljite SMS s ključno besedo VMS na številko 4008. Z vklopom storitve se samodejno aktivirajo tudi vse preusmeritve v telefonski predal:
- ob zasedenosti: ko imate linijo že zasedeno;
- ko niste dosegljivi: ko se nahajate na območju, kjer ni signala, ali ko izključite mobitel;
- ko ne odgovorite: ko se v 25 sekundah ne javite (čas, po katerem se javi telefonski predal, lahko na mobitelu določite sami, od 5 do 30 sekund).
Kako lahko poslušam sporočila s svojega mobitela s pomočjo glasovnih navodil?
Kako lahko poslušam zaporedna sporočila s svojega mobitela brez glasovnih navodil?
Pokličite 051 102 000.
- Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
- Poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite.
- Prekinite povezavo.
Kako lahko poslušam sporočila z drugega mobitela ali fiksnega telefona (s tonskim izbiranjem)?
Pokličite 051 107 000 in sledite navodilom sistema.
- Vtipkajte številko telefonskega predala oz. svojo mobilno številko in pritisnite #.
- Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
- Poslušajte sporočila.
- Prekinite povezavo
Pošiljanje sporočil v telefonski predal
Poklicali ste telefonsko številko naročnika in zaslišali pozdravno sporočilo. Odločite se, da boste pustili sporočilo.
- Po tonskem signalu povejte sporočilo.
- Odpošljete ga s pritiskom na # ali s prekinitvijo povezave. Če želite sporočilo izbrisati, pritisnite. Če želite preskočiti pozdravno sporočilo, dvakrat zapored pritisnite # #.
Kako nastavim novo pozdravno sporočilo?
Pokličite 051 103 000.
- Vnesite geslo in pritisnite #.
- Po zvočnem signalu povejte novo pozdravno sporočilo.
- Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
- ponovno snemanje,
- ohranitev posnetka,
- brisanje posnetka,
- Prekinite povezavo. Nasvet: Predlagamo vam, da posnamete osebno pozdravno sporočilo. Izkušnje namreč kažejo, da bo v tem primeru kličoči raje pustil sporočilo.
Kako spremenim geslo telefonskega predala?
Osnovno geslo vsakega telefonskega predala, ki je privzeto v sistemu, je 0000. Zaradi varnosti vam priporočamo spremembo osnovnega gesla. Pokličite 051 104 000.
- Vnesite geslo in pritisnite #.
- Po navodilih sistema vtipkajte novo geslo in pritisnite #.
- Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
- poslušanje sporočil,
- spreminjanje nastavitev predala,
- pomoč.
- Prekinite povezavo. Opomba: Klic v telefonski predal in preusmeritev klica v telefonski predal se obračunavata po veljavnem ceniku.
Katere so splošno veljavne tipke?
Kakšni ukazi so na voljo?
SOS SMS
Kaj je SOS SMS?
V svoj mobitel vtipkate: *128*telefonska številka, na katero želite sporočilo poslati# (primer: *128*051800800#) in pritisnete tipko za klic. Želena oseba bo z vaše številke prejela SMS z obvestilom, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI. Sporočilo je poslano tudi v primeru, če vam je potekel rok od zadnje polnitve. Sporočilo lahko pošljete na mobilne številke uporabnikov slovenskih operaterjev. Primer sporočila, ki ga prejme uporabnik, na katerega ste obvestilo naslovili: »Prosim, poklici me na moj mobitel ali mi napolni racun IZI. Za polnjenje lahko uporabiš Moneto ali kartico IZI.«
Kako lahko nekdo drug napolni moj račun?
Vaš račun lahko polnijo tudi drugi:
- s prenosom dobroimetja (velja za uporabnike IZI),
- na spletni strani (trenutno še ni na voljo),
- s pomočjo vrednostne kartice IZI, ki jo lahko kupijo na več kot 3.700 prodajnih mestih,
- s storitvijo Pay365 (če je vaša številka ena od tistih, ki so jih izbrali za polnjenje) in
- s storitvijo Moneta SMS.
Koliko SOS SMS-sporočil lahko pošljem?
VALÚ Moneta
Kako poteka polnitev računa IZI prek VALU Monete?
Za potrditev vtipkajte *127# in pritisnite tipko za klic.
Po uspešnem polnjenju računa IZI prejmete potrditveni SMS. SMS prejme tudi uporabnik IZI, ki ste mu napolnili račun IZI. Primer: Številka uporabnika IZI, ki jo želite napolniti: 051 800 800.
Znesek polnitve: 10 EUR.
V mobitel vtipkate: *127*10*051800800# in pritisnete tipko za klic.
Po prejemu SMS-a za potrditev v mobitel vtipkate *127# in potrdite s tipko za klic.
Na zaslonu se izpiše: Polnitev je sprejeta.
Uporabniku s številko 051 800 800 se stanje na računu IZI poveča za 10 EUR.
VALÚ Market
Kako kupim vrednostnico v VALÚ Marketu?
Nakup v aplikaciji VALÚ
- Odprite aplikacijo VALÚ, kliknite sklop Market in izberite Vrednostnice.
- Sledite postopku nakupa.
- Kupljena predplačniška vrednostnica IZI se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
- Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje. Nakup na spletu (www.valu.si/market)
- Obiščite sklop Market in izberite Vrednostnice.
- Sledite postopku nakupa.
- Kupljena predplačniška vrednostnica IZI se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
- Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.
Kako uporabim vrednostnico, ki sem jo kupil v VALÚ Marketu?
Do kdaj je vrednostnica, ki jo kupim v VALÚ Marketu, veljavna?
Kje je napisana veljavnost vrednostnice, kupljene v VALÚ Marketu?
IZI Mesec
Kako do paketa IZI Mesec, če še nisem uporabnik IZI?
Kako vključim paket IZI Mesec, če sem že uporabnik IZI?
Kaj je paket IZI Mesec in kaj tarifa IZI Mesec?
Kako deluje paket IZI Mesec?
Kaj pomeni, da lahko enote porabim po svoje?
Kako preklopim na večji paket IZI Mesec in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?
Pred preklopom na večji paket IZI Mesec morate na računu IZI zagotoviti stanje v višini stroška preklopa in poslati SMS z ustrezno ključno besedo na brezplačno številko 4008:
Preklop | Strošek preklopa | Število enot | Ključna beseda |
---|---|---|---|
IZI Mesec L → IZI Mesec XL | 0 EUR | 4000 | IZIMESEC XL |
Kako preklopim na manjši paket IZI Mesec in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?
Kolikokrat lahko preklopim med paketi IZI Mesec?
Kakšno stanje moram imeti na računu IZI, da mi boste vsak mesec naložili nove enote?
Kaj se zgodi, če za nove enote po mesecu dni ne zagotovim dovolj stanja na računu IZI?
Koliko časa veljajo enote v paketih IZI Mesec?
Na kakšen način me obvestite o vklopu paketa IZI Mesec?
Kako preverim stanje neporabljenih enot?
Kako preverim veljavnost računa IZI?
Kako izključim paket IZI Mesec oziroma samodejno nalaganje enot?
Kaj se zgodi, ko izključim paket IZI Mesec?
Ali mi po enem mesecu neporabljene enote zapadejo?
Kaj se zgodi, ko porabim vključene enote?
Ali lahko preklopim na drugo tarifo in kaj se zgodi z enotami paketa IZI Mesec?
Ali vklop paketa IZI Mesec podaljša tudi veljavnost računa IZI?
Ali lahko enote uporabljam tudi po preteku veljavnosti računa IZI?
Ali veljajo enote tudi pri gostovanju v tujini?
Ali lahko vključene enote v paketih IZI Mesec uporabljam tudi za klice na številke 090?
Ali lahko vključene enote v paketih IZI Mesec uporabljam za prenos podatkov prek klicne povezave?
Ali lahko nekomu drugemu plačujem storitev IZI Mesec?
Kako začnem plačevati IZI Mesec s storitvijo Pay365 oziroma direktno z bančnega računa?
Kdaj plačam naložene pakete IZI Mesec?
Kakšni so stroški plačevanja paketa IZI Mesec s storitvijo Pay365 oziroma direktno z bančnega računa?
Ali lahko enemu uporabniku paket IZI Mesec plačuje več plačnikov?
Ali se nosilni mobilni številki, ki vključi paket IZI Mesec, avtomatsko obremeni bančni račun?
IZI Dodatne opcije
Na katerih paketih lahko vključim dodatne zakupe?
Ali lahko kupim več različnih dodatnih zakupov?
Ali lahko kupim več enakih dodatnih zakupov?
Ali veljajo količine v paketih tudi pri gostovanju v tujini?
V državah območja EU-tarife se lahko ob predhodni registraciji koristijo enote, ki so na voljo v državah območja EU-tarife:
- DATA S: 1 GB, od tega 1 GB v državah območja EU-tarife
- DATA M: 5 GB od tega 5 GB v državah območja EU-tarife
- DATA L: 10 GB od tega 10.165 MB v državah območja EU-tarife
- DATA XL: 40 GB od tega 32.548 MB v državah območja EU-tarife
Kakšno stanje moram imeti na računu IZI, da lahko kupim pakete?
Kako vem, da ste mi po poslanem SMS-sporočilu vključili zakup?
Ali mi aktivacija dodatnega zakupa podaljša tudi veljavnost mobilnega računa?
Ali mi po 30 dneh veljavnosti zakupa neporabljene količine zapadejo?
Kaj se zgodi, ko porabim vse zakupljene količine zakupa?
Ali lahko preverim stanje neporabljenih količin v Centru za pomoč uporabnikom?
LTE/4G
Kaj pomeni tehnologija LTE/4G?
Katere prednosti prinaša LTE/4G?
Kako vključim storitev LTE/4G?
Kako izključim storitev LTE/4G?
Ali storitev LTE/4G deluje tudi v tujini?
Kako je z delovanjem LTE-naprave v območjih, kjer ni pokritosti z omrežjem LTE/4G Telekoma Slovenije?
Niste našli, kar ste iskali?
Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas