Napolni račun

Pogosta vprašanja

IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL

Kako vključim pakete IZI SuperKUL, IZI KUL ali IZI MiniKUL?
Najprej na računu IZI zagotovite dovolj stanja za plačilo izbranega paketa IZI KUL (SuperKUL, IZI KUL ali MiniKUL), nato pa pošljite ključno besedo, s katero vključite izbrani paket IZI SuperKUL, IZI KUL ali MiniKUL . Po vklopu se vam bodo enote izbranega paketa IZI samodejno nalagale vsak mesec.  Primer:  Za vklop paketa IZI SuperKUL pošljite SMS s ključno besedo IZI SUPERKUL na 4008. Za vklop paketa IZI KUL pošljite SMS s ključno besedo IZI KUL na 4008. Za vklop paketa IZI MiniKUL pošljite SMS s ključno besedo IZI MINIKUL na 4008.
Kako delujejo paketi IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL ?
Vsak mesec vam bomo na račun IZI naložili enote izbranega paketa IZI. Paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL vam bomo zaračunali z znižanjem stanja na računu IZI. Zadnji dan pred iztekom veljavnosti paketov IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL vam bomo poslali SMS-opomnik, da si boste lahko za plačilo novega paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL pravočasno zagotovili dovolj dobroimetja na računu IZI. Paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL z vključenimi enotami je veljaven 30 dni, in sicer za uporabo v vseh slovenskih omrežjih in v območju EU-tarife. Neporabljene enote se ne prenašajo v naslednji mesec. Enak paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL lahko vključite največ enkrat v istem mesecu.  Nasvet: Plačevanje paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL lahko poenostavite s storitvijo Pay365, saj vam ta omogoča plačevanje enkrat mesečno prek direktne obremenitve na dan, ki ga izberete sami.
Kako lahko prehajam med paketi IZI MiniKUL, IZI KUL in IZI SuperKUl in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami ob prehodu?

Med paketi IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL lahko prehajate prek SMS-a, tako da pošljete ključno besedo na 4008.

Prehodi:

  • IZI MiniKUL na IZI KUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI KUL, IZI KUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI MiniKUL neha veljati.
  • IZI MiniKUL na IZI SuperKUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI SuperKUL, IZI SuperKUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI MiniKUL neha veljati.
  • IZI KUL na IZI SuperKUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI SuperKUL, IZI SuperKUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI KUL neha veljati.
  • IZI KUL na IZI MiniKUL: enote paketa IZI KUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI KUL. Potem začne veljati paket IZI MiniKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI MiniKUL.
  • IZI SuperKUL na IZI KUL: enote paketa IZI SuperKUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI SuperKUL. Potem začne veljati paket IZIKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI KUL. 
  • IZI SuperKUL na IZI MiniKUL: enote paketa IZI SuperKUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI SuperKUL. Potem začne veljati paket IZI MiniKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI MiniKUL.
Kolikšno stanje moram imeti na računu IZI, da mi boste vsak mesec naložili nove enote?
Na računu IZI morate zagotoviti stanje v višini izbranega paketa IZI SuperKUL/KUL/MIniKUL.  Nasvet: Odločite se za plačevanje paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 in ne bo vam treba več skrbeti za stanje na računu IZI. Izbrani paket IZI vam samodejno naložimo vsak mesec, plačate pa ga enkrat mesečno prek direktne obremenitve na dan, ki ga izberete sami.
Kaj se zgodi, če za nove enote po 30 dneh ne zagotovim dovolj stanja na računu IZI?
Dokler ne zagotovite dovolj dobroimetja na računu IZI, se opravljene storitve zaračunavajo po veljavnem ceniku za IZI SuperKUL/KUL/MiniKUL. Ko boste zagotovili zadostno stanje dobroimetja na računu IZI, se zadnji izbrani paket IZI samodejno vključi v primeru, da polnitev izvedete v 30 dneh od poteka veljavnosti paketa. Nekaj dni pred iztekom paketa IZI pa prejmete SMS-sporočilo, v katerem vas obvestimo, da se bliža potek veljavnosti paketa IZI, in vas spomnimo, da si pravočasno zagotovite zadostno stanje dobroimetja.
Koliko časa veljajo enote v paketih IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL ?
Vključene enote so veljavne 30 dni.
Na kakšen način me obvestite o vklopu paketa IZI SUPERKUL/KUL/MINIKUL?
O vklopu paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL ste vedno obveščeni prek SMS-sporočila, v katerem je naveden tudi datum veljavnosti.
Kako preverim stanje neporabljenih enot?
Informacijo o stanju neporabljenih enot preverite s poslanim SMS-om: ključno besedo STANJE pošljite na brezplačno številko 4008. Informacijo o stanju prejmete v brezplačnem povratnem SMS-u.
Kako preverim veljavnost računa IZI?
Stanje in veljavnost svojega računa IZI lahko preverite tako, da v mobitel vtipkate *181# in pritisnete tipko za klic. Na zaslonu se izpišeta stanje in veljavnost računa IZI.
Kako izključim paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL oziroma samodejno nalaganje enot?
Na brezplačno številko 4008 pošljite SMS s ključno besedo IZI SUPERKUL STOP/IZI KUL STOP/IZI MINIKUL STOP.
Kaj se zgodi, ko izključim paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Vse morebitne neporabljene enote vam ostanejo, dokler jih ne porabite oziroma do konca veljavnosti vključenega paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL. Nato opravljene storitve plačujete po veljavnem ceniku IZI SuperKUL/KUL/MiniMINIKUL.
Ali mi po 30 dneh neporabljene enote zapadejo?
Da, vse neporabljene enote po 30 dneh zapadejo.
Kaj se zgodi, ko porabim vključene enote?
Opravljene storitve nad vključenimi enotami se zaračunavajo po veljavnem ceniku IZI SuperKUL/KUL/MiniKUL.  Dokup dodatnih enot ni možen.
Ali lahko še pred iztekom veljavnosti izbranega paketa IZI KUL (IZI MiniKUL, IZI KUL ali IZI SuperKUL) preklopim na katerega od drugih paketov in kaj se v tem primeru zgodi z enotami izbranega paketa IZI KUL?

Pred iztekom veljavnosti paketa IZI KUL lahko preklopite na katerikoli drug paket, toda bodite pozorni: novoizbrani paket bo zaračunan, enote predhodno izbranega paketa IZI KUL pa se bodo izbrisale. Na paket IZI KUL pred iztekom veljavnosti novoizbranega paketa ne bo več mogoče preklopiti. Paket IZI KUL lahko vključite enkrat v 30 dneh.

Primer: 1. dan v mesecu vključite paket IZI KUL. Isti dan se paket zaračuna in dodelijo se vam enote tega paketa. 5. dan v mesecu nato preklopite na IZI Mesec L. Isti dan se zaračuna paket IZI Mesec L in dodelijo se enote tega paketa. Če želite nato znova preklopiti na IZI KUL, lahko to storite po 30 dneh od zadnjega vklopa paketa IZI KUL.

Ali vklop paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL podaljša tudi veljavnost računa IZI?
Da. Veljavnost računa IZI se podaljša za čas veljavnosti vključenega paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL. Uporabnikom, ki paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL plačujejo s storitvijo Pay365, se veljavnost računa IZI podaljšuje samodejno.
Ali lahko enote uporabljam tudi po preteku veljavnosti računa IZI?
Ne, pogoj za uporabo storitve ali enot je veljaven račun IZI.
Ali lahko nekomu drugemu plačujem paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL lahko s storitvijo Pay365 neposredno z bančnega računa plačujete sebi in še šestim uporabnikom IZI. Šestim uporabnikom IZI lahko paket plačujete, tudi če niste uporabnik IZI.
Kako začnem plačevati IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 oziroma neposredno z bančnega računa?
Najprej oddajte pristopnico za uporabo storitve Pay365. Nosilna številka, ki ima vključen paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL, je samodejno vključena v plačevanje prek direktne obremenitve bančnega računa. Če na pristopnico dodate številke za polnjenje, jim določite mesečni limit porabe, s katerim se lahko uporabniki naročijo na storitev IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL.
Kdaj plačam naložene pakete IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Vaš bančni račun se za naložene pakete IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL bremeni enkrat na mesec na dan, ki ste ga označili na pristopnici. Če na primer plačujete dva paketa IZI KUL in vsak stane 11,9 EUR, bo vaš bančni račun obremenjen za vsoto 23,8 EUR. Vsaj tri dni prej boste o nameri obremenitve obveščeni prek SMS-a.
Kolikšni so stroški plačevanja paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 oziroma neposredno z bančnega računa?
Za znesek naloženih paketov IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL je enkrat na mesec neposredno obremenjen vaš bančni račun. Banka vsako obremenitev vašega bančnega računa zaračuna skladno z veljavno tarifo banke. Drugih stroškov ni.
Ali lahko enemu uporabniku plačuje paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL več plačnikov?
Enemu uporabniku lahko paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL plačuje le en plačnik. Če prejmemo dve zahtevi za plačevanje paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL za isto mobilno številko, upoštevamo tisto, ki je bila prejeta in uspešno obdelana prej.
Ali se nosilni mobilni številki, ki vključuje paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL, samodejno obremeni bančni račun?
Če ste uporabnik IZI in že uporabljate storitev Pay365, se ob vklopu paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL na nosilni mobilni številki samodejno obremeni vaš bančni račun.
Ali lahko pri paketih IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL dodatno vključim zakup IZI Diskont?
Ne, pri paketih IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL vklop dodatnega zakupa IZI Diskont ni mogoč.

SIM-kartica

Kako dobim novo SIM-kartico?
Če še niste uporabnik IZI, se lahko odločite za nakup kateregakoli SIM-paketa na več kot 3.700 prodajnih mestih.  Obstoječi uporabniki IZI, ki želite pridobiti novo SIM-kartico z isto telefonsko številko in nanjo prenesti svoje dobroimetje, izpolnite obrazec.  Menjava SIM-kartice stane 2,95 EUR, ki se odšteje od vašega dobroimetja na računu IZI.

Pred prvo uporabo

Aktivacija SIM-kartice

Preden začnete uporabljati storitve IZI, morate aktivirati SIM-kartico. 

  • SIM-kartico vstavite v mobitel.
  • Vključite mobitel in vpišite PIN-številko.
  • Vtipkajte *181# in pritisnite tipko za klicanje.  Zdaj lahko začnete uporabljati storitev. Na SIM-kartici “Vse je IZI s SIM IZI” je ob aktivaciji dobroimetje 2 €.  Storitve se obračunavajo po porabi po trenutno veljavnem ceniku za tarifo IZI Doma. Uporabnik lahko kadarkoli zamenja paket, vendar mora zagotoviti zadostno dobroimetje na računu.  Okvir SIM-kartice skrbno hranite, saj z njim izkazujete lastništvo SIM-kartice. Na okvirju sta navedeni: 
  • PIN-številka: varnostna koda, ki ščiti SIM-kartico pred uporabo nepooblaščenih oseb. Vpišete jo takoj, ko vključite mobilni telefon.
  • PUK-številka: varnostna koda, ki odklene SIM-kartico, če ste trikrat zapored vnesli napačno PIN-številko.

Klici

Kaj je obračunski interval?

Obračunski interval pove, na koliko sekund se vam obračuna klic. Za IZI Doma in IZI Brez meja velja obračunski interval 15 sekund, za IZI Vračilo in IZI Mesec pa 60 sekund.  Primer:  Vključena tarifa: IZI Doma > cena klica: 0,12 EUR/minuto > obračunski interval: 15 sekund. Pri tarifi IZI Doma se vam za vsakih začetnih 15 sekund klica dobroimetje na računu zmanjša le za 0,03 EUR.  Za klic:

  • krajši od 15 sekund, plačate le 0,03 EUR,
  • do 30 sekund plačate 0,06 EUR,
  • do 45 sekund plačate 0,09 EUR.
Kolikokrat lahko menjam tarifo?
Tarifo lahko zamenjate večkrat, število menjav ni omejeno. Ob menjavi tarife je treba imeti na računu vsaj 1 EUR dobroimetja.
Ko želim zamenjati tarifo, prejmem obvestilo »Napaka v storitvi«. Kaj to pomeni?
Stanje na vašem računu je prenizko za menjavo tarife. Na računu je treba imeti vsaj 1 EUR.
Opravil sem klic in nato preveril stanje na računu. Moje stanje odstopa od cene klica, ki jo lahko izračunam po tarifi. Ste mi zaračunali narobe?
Pri preverjanju stanja z ukaznim nizom se stanje izpiše le na dve decimalki natančno, v obračunskem sistemu IZI pa je stanje na pet decimalk natančno. Zato lahko izpis stanja, ki ga javi vaš mobitel, nekoliko odstopa od cene opravljenega klica po tarifi.  Primer:  Vključeno imate tarifo IZI Brez meja (cena 0,14 EUR/minuto). Vaše stanje je 1,00 EUR. Opravite klic, ki traja 15 sekund, ta pa zaradi kratkega obračunskega intervala stane le 0,035 EUR. Vaše novo stanje, kot ga beležimo pri IZI-ju, je 0,96500 EUR. Stanje, ki se izpiše na mobitelu po preverjanju z ukaznim nizom, pa je 0,97 EUR.

Sporočila

Kako preverim, ali je prejemnik dobil SMS?
Vsakič ko želite prejeti obvestilo, da je bil SMS dostavljen, na začetek sporočila vpišite *NM# in šele nato vpišite besedilo sporočila. Povratno sporočilo je brezplačno.
Poslal sem samo eno SMS-sporočilo. Zakaj mi je zaračunalo dve SMS-sporočili ali več?
  1. Pri pošiljanju SMS-sporočil bodite pozorni na uporabo šumnikov. Uporaba šumnikov podaljša SMS. Lahko se zgodi, da bo zaradi tega sistem poslal dve SMS-sporočili ali več. Nasvet: Priporočamo, da v SMS-sporočila ne vpisujete šumnikov. 
  2. Če ste napisali SMS-sporočilo z več kot 160 znaki, se bo to pri pošiljanju razdelilo na več SMS-sporočil. Za vsakih 160 porabljenih znakov se obračuna eno SMS-sporočilo.
Kako pošljem SMS-sporočilo, da bo prispelo z zakasnitvijo nekaj ur ali dni?
Na začetek SMS-a vtipkajte *DEF število ur# in šele nato vpišite besedilo SMS-sporočila. Primer: *DEF24# − prejemnik bo SMS prejel čez 24 ur. Najdaljši čas zakasnitve je 168 ur.
Prejel sem SMS, da nimam vključene storitve MMS in zato ne morem prejeti MMS-sporočila. Kaj moram storiti?
To sporočilo ste prejeli, ker nimate aktivirane MMS-storitve. Za aktivacijo kliknite tukaj.
Kateri SMS-klubi na kratkih številkah so na voljo?
2929 − STAVE Ponudnik: Športna loterija, d. d. Telefon: 01/474 88 00 E-naslov: info@sportna-loterija.si Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.e-stave.com/Pravila/Pravila-VELJAVNA/Vsapravila.aspx    3030, 3080, 3333, 4444, 6666 Ponudnik: ThreeAnts, d. o. o. (Vobis) Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 041 494 751 E-naslov: reklamacije@smscity.net Splošni pogoji in kode za odjavo: www.smscity.net    3131, 3355, 3883, 4411, 4433, 4682, 6600, 6116, 6161, 6622, 6633 Ponudnik: 12Media, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/237 33 04 E-naslov: info@12media.si, odjava@12media.si Splošni pogoji in kode za odjavo: www.12media.si    3232, 6446 Ponudnik: ProPlus, d. o. o. Telefon: 01/58 93 453 ali 080 44 44 E-naslov: podpora@24ur.com Splošni pogoji in kode za odjavo: http://24ur.com    3399, 3900, 3993 Ponudnik: Telenet, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 10:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 051 650 390 E-naslov: jure@mediamobile.si Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mediamobile.si    3443, 3838, 6060, 3223 Ponudnik: NTH AG Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/600 18 50 E-naslov: customer.care@nth.ch Splošni pogoji in kode za odjavo: www.nth-media.biz   3663, 6655, 6677, 3322, 6886 Ponudnik: Dimoco direct mobile communications GMBH Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 05/664 4961 E-naslov: info-si@mobile-info.cc Splosni pogoji in kode za odjavo: www.dimoco.org   3737, 4224, 6767, 3200, 3344 Ponudnik: Hardlab, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/518 82 71 E-naslov: info@hardlab.com Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mobilnestoritve.com   6996 Ponudnik: Futuristični marketing, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/518 82 88 E-naslov: info@futuristing.com ali info@megamama.com Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.facebook.com/futuristing   4166, 4333, 4848, 6111 Ponudnik: Repro − MS 03, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/569 14 45 in 01/585 35 76 E-naslov: andrej.pantar@reproms.si Splošni pogoji in kode za odjavo: www.esms.si   4321 Ponudnik: TSmedia, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 8:00−15:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/473 00 10 E-naslov: info@tsmedia.si Splošni pogoji: http://www.tsmedia.si   4600 Ponudnik: LeeLoo, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 041 527 904 E-naslov: info@mygigg.si Splošni pogoji in kode za odjavo: http://www.leeloo.si/terms.php   6001, 6006 Ponudnik: Sinhro, družba za komunikacije, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 059/222 222 E-naslov: info@mooble.si, podpora@mooble.si Splošni pogoji in kode za odjavo: http://sinhro.si/tos
Z uporabniki katerih tujih operaterjev si lahko pošiljam MMS-sporočila?
Seznam operaterjev, s katerimi imamo vzpostavljen MMS Interworking, najdete /pdf/mms-interworking.pdf. 

Prenos podatkov

Kaj pomenijo kratice GPRS, EDGE, UMTS, HSPA, HSPA+, LTE?
GPRS (General Packed Radio Services) je tehnologija, ki omogoča paketni prenos podatkov velikih hitrosti (do 128 kbit/s) prek GSM-omrežja. EDGE (Enhanced Data rates for Global Evolution) je novejši način prenosa podatkov GPRS v omrežju GSM, ki omogoča hitrost podatkov do 236 kbit/s. UMTS (Universal Mobile Telecommunications System) omogoča uporabo visokokakovostnih, vsebinsko bogatih avdio- in videostoritev ter pošiljanje in sprejemanje multimedijskih vsebin nekajkrat hitreje, kot to omogoča sistem GSM (npr. GPRS/EDGE, SCD) − do 512 kbit/s. HSPA (High Speed Packet Acces) je ena najsodobnejših tehnologij prenosa podatkov, ki zagotavlja hitrosti prenosa do 7,2 Mbit/s. HSPA+ (High Speed Packet Access Plus) je omrežje tretje generacije, pri katerem je teoretična hitrost prenosa podatkov s HSPA+ že več kot 50-krat višja od osnovnih hitrosti UMTS. HSPA+ omogoča občutno višje hitrosti prenosa podatkov, in sicer teoretično največ 21,6 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in največ 5,76 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).  LTE (Long Term Evolution) predstavlja nadgradnjo obstoječih tehnologij UMTS in HSPA. LTE pogosto označujejo kot četrto generacijo mobilnih omrežij (4G). Glavna prednost mobilnega omrežja LTE/4G je v doseganju visokih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika k omrežju. Dejansko dosežene hitrosti so nižje od teoretičnih, odvisne pa so od kakovosti radijskega signala, povezav in naprave.
Kakšno hitrost prenosa podatkov omogoča IZI?
IZI svojim uporabnikom omogoča prenos podatkov s hitrostjo do 50 Mbit/s. Dejanska hitrost prenosa podatkov je odvisna od mobitela, ki ga uporabljate za prenos podatkov, in pokritosti s signalom.
Kako mobitel nastavim za uporabo prenosa podatkov?
Za uporabo prenosa podatkov morate prenos podatkov aktivirati in imeti [/podpora/nastavitve/nastavitve-telefona](pravilno nastavljen mobitel). Prenos podatkov aktivirate tako, da pošljete brezplačno SMS-sporočilo s ključno besedo PODATKI na številko 4008. Ob tem se vključijo tudi storitve MMS-sporočil. Za uporabo omrežja LTE/4G je treba vključiti storitev LTE/4G. Pošljite SMS-sporočilo s ključno besedo LTE na 4008. Vklop je brezplačen. /podpora/nastavitve/nastavitve-telefona
Kaj je paketni prenos podatkov?
Paketni prenos podatkov pomeni, da podatke prenašate hitreje, v paketih. Pri tem se obračuna dejanska količina prenesenih podatkov, ne pa čas trajanja povezave.

Polnitev računa

Kako napolnim svoj ali drug račun s kartico oziroma ukaznim nizom?
Polnjenje svojega računa: vtipkajte *181*16-mestna številka# in pritisnite tipko za klicanje. Polnjenje računa drugega uporabnika IZI: vtipkajte *181*16-mestna številka*telefonska številka uporabnika, ki mu polnite račun# in pritisnite tipko za klicanje.
Kako napolnim svoj ali drug račun prek POS-terminala Margento?
Polnjenje svojega računa: pokličite brezplačno številko 1808 in prislonite mobitel na POS-terminal. Polnitev je potrjena z SMS-obvestilom in izpisom iz POS-terminala. Polnjenje računa drugemu uporabniku IZI: v POS-terminal vpišite telefonsko številko uporabnika in potrdite vnos. Polnitev je potrjena z SMS-obvestilom, ki ga prejme uporabnik, in izpisom iz POS-terminala, ki ga dobite vi.
Kako podaljšam aktivnost računa za 365 dni?
Aktivnost računa podaljšate za 365 dni vsakič, ko svoj račun napolnite v enkratnem znesku 25 EUR ali več. Enkratni znesek pomeni, da opravite eno polnitev v višini 25 EUR ali več. Če bi npr. opravili tri zaporedne polnitve (npr. 10 EUR + 10 EUR + 5 EUR), se aktivnost računa ne podaljša za 365 dni, temveč za 90 dni.
Ali se mi veljavnost 365 dni pri aktivnem računu skrajša, če naknadno polnim za manj kot 25 EUR?
Po opravljeni polnitvi v enkratnem znesku 25 EUR ali več se veljavnost računa podaljša za 365 dni, ne glede na to, ali naknadno opravite polnitev za manjšo vrednost. Tudi če naknadno polnite za manjšo vrednost, bo vaš račun aktiven 365 dni od datuma, ko ste opravili polnitev za 25 EUR ali več. 
Ali je mogoče prenesti dobroimetje z enega računa IZI na drugega?

Da. Za prenos dobroimetja vtipkate *132*znesek, ki ga prenašate*telefonska številka, na katero želite prenesti dobroimetje# in pritisnete tipko za klicanje. Na zaslonu se izpiše obvestilo, da boste uporabniku navedene številke IZI polnili račun za določen znesek. Za potrditev vtipkate *132# in pritisnete tipko za klic.

Po uspešno izvedenem prenosu dobroimetja sta tako donator kot prejemnik obveščena prek SMS-sporočila. Prenesete lahko poljuben znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 EUR, opravite pa lahko največ 5 prenosov na dan.

Aplikacija Moj IZI

Kaj je aplikacija Moj IZI in kdo jo lahko uporablja?
Aplikacija Moj IZI je namenjena hitremu pregledovanju in upravljanju predplačniške telefonije IZI. Omogoča vam, da vse uredite znotraj aplikacije, pri čemer vam ni več treba obiskati prodajnih mest IZI za nakup vrednostne kartice ali pošiljati SMS-ov za pregled stanja. Namenjena je vsem uporabnikom telefonije IZI, ki uporabljajo pametni telefon Android ali iOS.
Kako se prvič prijavim v aplikacijo Moj IZI?
Najprej si iz trgovine Google Play ali App Store na mobitel prenesite aplikacijo. Ob prvem zagonu aplikacije vas bo ta pozvala k prijavi. Za prijavo vtipkate svojo telefonsko številko IZI, izberete gumb Naprej za potrditev in po potrditvi prejmete SMS s kodo. V aplikacijo nato vnesete prejeto kodo, označite, da se strinjate s pogoji uporabe, in ponovno potrdite z izbiro gumba Naprej. Aplikacija vas bo obvestila, da ste se uspešno prijavili. Prijava je enkratna in jo opravite le ob prvi uporabi aplikacije.
Kaj mi aplikacija Moj IZI omogoča?

Z aplikacijo Moj IZI lahko svojo predplačniško telefonijo IZI upravljate prek svojega mobitela. Omogoča vam:

  • pregled in nadzor nad porabo in dobroimetjem,
  • nakup vrednostnih kartic IZI, ki jih znotraj aplikacije lahko pošljete tudi drugim osebam,
  • pregled in vklop paketov,
  • pregled preteklih nakupov in polnitev,
  • pridobitev podatkov za izdajo računa na ime. 
Je vrednostna kartica, ki jo kupim prek aplikacije, prenosljiva na druge osebe?
Da, znotraj aplikacije lahko po nakupu vrednostne kartice le z enim klikom to vrednostno kartico podarite drugi osebi. Primer: Oče izve, da je njegovemu sinu zmanjkalo dobroimetja na računu IZI. Ker ga bo moral sin po treningu košarke nujno poklicati, mu oče enostavno prek aplikacije Moj IZI kupi vrednostno kartico in jo prenese na sinov račun IZI. Pogoj je le, da sta oba uporabnika telefonije IZI.
Kateri paketi so mi na voljo za nakup v aplikaciji Moj IZI?
Znotraj aplikacije Moj IZI si lahko vključite pakete IZI Vračilo A, IZI Vračilo B, IZI Vračilo C, IZI Mesec L, IZI Brez meja in IZI Doma. Pogoj za vklop paketa je dovolj dobroimetja. Podrobnosti o posameznem paketu so vam na voljo v aplikaciji.
Koliko časa velja vključeni paket?
Veljavnost paketov je 30 dni, razen če je navedeno drugače. Po preteku 30 dni neporabljene količine zapadejo. Pri vseh paketih IZI Vračilo pa vam za neporabljene GB vrnemo denar.  Pri paketih, ki imajo vključene enote, se klici, sporočila in prenos podatkov nad vključeno količino zaračunavajo po veljavnem ceniku IZI.  V obdobju 30 dni ni mogoče večkrat vključiti paketov IZI Mesec in IZI Vračilo.
Ali za uporabo aplikacije potrebujem internetno povezavo?
Da, za uporabo aplikacije IZI potrebujete vključene mobilne podatke ali povezavo WiFi.
Ali se mi izbrani paket samodejno podaljša po 30 dneh?
Da, če imate na dobroimetju dovolj sredstev, se vam izbrani paket podaljša in hkrati dodelijo nove enote. To velja le za pakete IZI Mesec in IZI Vračilo.
Za vrednostno kartico, ki sem jo kupil prek aplikacije, potrebujem račun. Kje ga dobim?
Znotraj aplikacije Moj IZI imate možnost ogleda podatkov o računih, in sicer v meniju Pretekli nakupi za vsako vrednostno kartico posebej. S klikom na vrednostno kartico dobite vpogled v podrobnosti o računu, kjer najdete tudi referenčno številko računa, jo skopirate in uporabite na spletni strani https://izdaja.e-racunov.mobitel.si/.
Kje si lahko naložim aplikacijo Moj IZI?
Brezplačno aplikacijo Moj IZI najdete v spletnih trgovinah Google Play in App Store.
Kje najdem prodajna mesta IZI?
Seznam prodajnih mest najdete tukaj.

Telefonski predal

Kako vključim telefonski predal?

Za vklop pošljite SMS s ključno besedo VMS na številko 4008. Z vklopom storitve se samodejno aktivirajo tudi vse preusmeritve v telefonski predal:

  • ob zasedenosti: ko imate linijo že zasedeno;
  • ko niste dosegljivi: ko se nahajate na območju, kjer ni signala, ali ko izključite mobitel;
  • ko ne odgovorite: ko se v 25 sekundah ne javite (čas, po katerem se javi telefonski predal, lahko na mobitelu določite sami, od 5 do 30 sekund). 
Kako lahko poslušam sporočila s svojega mobitela s pomočjo glasovnih navodil?
Pokličite 051 101 000 in sledite navodilom sistema. Najprej vnesite svoje geslo in pritisnite #. Nato izberite eno izmed ponujenih možnosti:  1 - poslušanje sporočil,  3 - spremembe nastavitev predala,  8 - pomoč.  Če se odločite za možnost 1 , poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite. Po končanem poslušanju prekinite povezavo.
Kako lahko poslušam zaporedna sporočila s svojega mobitela brez glasovnih navodil?

Pokličite 051 102 000. 

  1. Vnesite svoje geslo in pritisnite #. 
  2. Poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite. 
  3. Prekinite povezavo.
Kako lahko poslušam sporočila z drugega mobitela ali fiksnega telefona (s tonskim izbiranjem)?

Pokličite 051 107 000 in sledite navodilom sistema.

  1. Vtipkajte številko telefonskega predala oz. svojo mobilno številko in pritisnite #.
  2. Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
  3. Poslušajte sporočila.
  4. Prekinite povezavo
Pošiljanje sporočil v telefonski predal

Poklicali ste telefonsko številko naročnika in zaslišali pozdravno sporočilo. Odločite se, da boste pustili sporočilo. 

  1. Po tonskem signalu povejte sporočilo.
  2. Odpošljete ga s pritiskom na # ali s prekinitvijo povezave.  Če želite sporočilo izbrisati, pritisnite.  Če želite preskočiti pozdravno sporočilo, dvakrat zapored pritisnite # #.
Kako nastavim novo pozdravno sporočilo?

Pokličite 051 103 000. 

  1. Vnesite geslo in pritisnite #.
  2. Po zvočnem signalu povejte novo pozdravno sporočilo.
  3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti: 
    1. ponovno snemanje,
    2. ohranitev posnetka,
    3. brisanje posnetka,
  4. Prekinite povezavo.  Nasvet: Predlagamo vam, da posnamete osebno pozdravno sporočilo. Izkušnje namreč kažejo, da bo v tem primeru kličoči raje pustil sporočilo.
Kako spremenim geslo telefonskega predala?

Osnovno geslo vsakega telefonskega predala, ki je privzeto v sistemu, je 0000. Zaradi varnosti vam priporočamo spremembo osnovnega gesla. Pokličite 051 104 000. 

  1. Vnesite geslo in pritisnite #.
  2. Po navodilih sistema vtipkajte novo geslo in pritisnite #.
  3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti: 
    • poslušanje sporočil,
    • spreminjanje nastavitev predala,
    • pomoč.
  4. Prekinite povezavo.  Opomba: Klic v telefonski predal in preusmeritev klica v telefonski predal se obračunavata po veljavnem ceniku.
Katere so splošno veljavne tipke?
# (lojtra) – potrditev vnosa
* (zvezdica) – prekinitev izvajanja in povratek na predhodni korak
9 izhod v glavni meni
99 izhod iz sistema
8 pomoč
88 splošna navodila o delovanju sistema  Sistem nudi številko 8 za pomoč na vsakem koraku. Kadarkoli se znajdete v težavah in želite pomoč pri razumevanju določene funkcije, pritisnite 8. Če jo pritisnete dvakrat zapored, boste prisluhnili splošnim navodilom o uporabi sistema.
Kakšni ukazi so na voljo?
2 - preskok glave sporočila
3 - premik za 8 sekund naprej
33 - premik naprej do konca sporočila
1 - premik za 8 sekund nazaj
11 - povratek na začetek
7 - premor
4N - nadzor glasnosti (1 − najnižja, 9 − najvišja, 5 − običajna glasnost)
6N - nadzor hitrosti predvajanja sporočil (1 − najnižja, 9 − najvišja, 5 − običajna hitrost)
## - povratek na vstopno točko 

SOS SMS

Kaj je SOS SMS?
Kadar na računu IZI nimate dovolj dobroimetja za uporabo komunikacijskih storitev, lahko za pomoč prosite sorodnika ali prijatelja, ki je uporabnik mobilnih storitev.
V svoj mobitel vtipkate: *128*telefonska številka, na katero želite sporočilo poslati# (primer: *128*051800800#) in pritisnete tipko za klic.  Želena oseba bo z vaše številke prejela SMS z obvestilom, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI. Sporočilo je poslano tudi v primeru, če vam je potekel rok od zadnje polnitve. Sporočilo lahko pošljete na mobilne številke uporabnikov slovenskih operaterjev.  Primer sporočila, ki ga prejme uporabnik, na katerega ste obvestilo naslovili: »Prosim, poklici me na moj mobitel ali mi napolni racun IZI. Za polnjenje lahko uporabiš Moneto ali kartico IZI.«
Kako lahko nekdo drug napolni moj račun?

Vaš račun lahko polnijo tudi drugi:

  1. s prenosom dobroimetja (velja za uporabnike IZI),
  2. na spletni strani (trenutno še ni na voljo),
  3. s pomočjo vrednostne kartice IZI, ki jo lahko kupijo na več kot 3.700 prodajnih mestih,
  4. s storitvijo Pay365 (če je vaša številka ena od tistih, ki so jih izbrali za polnjenje) in
  5. s storitvijo Moneta SMS. 
Koliko SOS SMS-sporočil lahko pošljem?
Pošljete lahko pet SOS SMS-sporočil. Pogoj za pošiljanje SOS SMS-sporočila je, da ste račun vsaj enkrat napolnili.

VALÚ Moneta

Ali lahko polnim račune IZI prek VALÚ Monete?
Da. Uporabniki IZI lahko želeni račun IZI napolnite z VALÚ Moneto, tako da v mobitel vtipkate ukazni niz *127*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo polnite# in pritisnete tipko za klic.
Na zaslonu se izpiše: Racun IZI xxxxxxxxx polnite VALÚ z Moneto za xx €.
Za potrditev vtipkajte *127# in pritisnite tipko za klic.
Po uspešnem polnjenju računa IZI prejmete SMS-sporočilo s potrditvijo polnitve. Če napolnite drug račun IZI, prejme SMS tudi uporabnik IZI, ki ste mu napolnili račun IZI.  Primer:
Številka uporabnika IZI, na kateri želite polniti račun: 051 800 800.
Znesek polnitve: 10 EUR.
V mobitel vtipkate: *127*10*051800800# in pritisnete tipko za klic.
Po prejemu SMS-sporočila za potrditev vtipkate *127# in pritisnete tipko za klic.
Na zaslonu se izpiše: Polnitev je sprejeta.
Uporabniku s številko 051 800 800 se stanje na računu IZI poveča za 10 EUR.

VALÚ Market

Kako kupim vrednostnico v VALÚ Marketu?

Nakup v aplikaciji VALÚ

  • Odprite aplikacijo VALÚ, kliknite sklop Market in izberite Vrednostnice.
  • Sledite postopku nakupa.
  • Kupljena predplačniška vrednostnica IZI se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
  • Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.

Nakup na spletu (www.valu.si/market)

  • Obiščite sklop Market in izberite Vrednostnice.
  • Sledite postopku nakupa.
  • Kupljena predplačniška vrednostnica IZI se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
  • Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.
Kako uporabim vrednostnico, ki sem jo kupil v VALÚ Marketu?

Vrednostnico najdete v sklopu Moje QRte. Ob kliku na vrednostnico se prikaže 16-mestna koda, ki jo kopirate oz. uporabite, kot je zapisano na vrednostnici. Kodo lahko tudi pošljete drugi osebi.

Za polnjenje svojega računa IZI v svoj mobitel vtipkajte: *181*16-mestna številka# in pritisnite tipko za klicanje.

Za polnjenje računa drugega uporabnika IZI v svoj mobitel vtipkajte: *181*16-mestna številka*telefonska številka uporabnika, ki mu polnite račun# in pritisnite tipko za klicanje.

Do kdaj je vrednostnica, ki jo kupim v VALÚ Marketu, veljavna?
Veljavnost je izpisana na sami vrednostnici, ki jo najdete v sklopu Moje QRte.
Kje je napisana veljavnost vrednostnice, kupljene v VALÚ Marketu?
V sklopu Moje QRte boste imeli vse aktivne vrednostnice shranjene v sklopu Aktualne, podatek o veljavnosti pa je izpisan na vrednostnici zgoraj levo. Ko posamezno vrednostnico uporabite, priporočamo, da jo sami prestavite med Porabljene, ko pa bo potekla, pa se bo samodejno prestavila med Pretečene.

IZI Diskont

Ali lahko kupim več različnih paketov IZI Diskont?
Seveda. Ni se vam treba odločiti samo za en paket, kupite lahko vse pakete, ki so na voljo (paketi z minutami, SMS-/MMS-i in mobilnim internetom).
Ali lahko kupim več enakih paketov IZI Diskont?
Da, lahko kupite več enakih paketov.
Ali veljajo količine v paketih tudi pri gostovanju v tujini?
Da, količine v paketih veljajo tudi pri gostovanju v tujini, vendar le območju EU-tarife.
Kolikšno stanje moram imeti na mobilnem računu, da lahko kupim paket?
Na računu IZI morate imeti dobroimetje v vrednosti želenega paketa.
Kako vem, da ste mi po poslanem SMS-sporočilu vključili paket?
O vklopu paketa boste vedno obveščeni z SMS-sporočilom, v katerem bo naveden tudi datum veljavnosti paketa.
Ali mi aktivacija paketa IZI Diskont podaljša tudi veljavnost mobilnega računa?
Aktivacija paketa vam veljavnost računa IZI podaljša za obdobje veljavnosti kupljenega paketa IZI Diskont.
Ali se mi od paketa, ki vključuje minute, odštevajo tudi minute klicev na številke 090?
Ne. Klici na premijske, komercialne in posebne številke se zaračunavajo po veljavnem ceniku in se ne odštevajo od količine zakupljenih minut.
Ali mi po 30 dneh veljavnosti paketa neporabljene količine zapadejo?
Da, neporabljene količine po 30 dneh zapadejo in jih ni mogoče podaljšati ali prenesti.
Kaj se zgodi, ko porabim vse zakupljene količine v paketu?
Za vse pakete in zakupljene količine velja enako pravilo: po porabljeni količini se vam storitve zaračunajo skladno s cenikom.
Ali velja paket, ki vključuje minute, le za mobilne številke?
Ne, paket velja za klice na vse mobilne in fiksne številke po Sloveniji in v območju EU-tarife.
Ali lahko preverim stanje neporabljenih količin v Centru za pomoč uporabnikom?
Seveda. Pokličete lahko v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800. Za identifikacijo boste potrebovali PUK-kodo.

IZI Dan

Kako preverim stanje neporabljenih količin?

Informacijo o stanju neporabljenih količin vseh vaših trenutno veljavnih količin pridobite:

  1. S poslanim SMS-sporočilom: besedo STANJE pošljite na brezplačno številko 4008. Informacijo o stanju prejmete v brezplačnem povratnem SMS-sporočilu.
  2. S klicem na brezplačno številko Centra za pomoč uporabnikom na 051 800 800 (za identifikacijo potrebujete še PUK-kodo). 
Kolikokrat na dan lahko kupim IZI Dan?
IZI Dan lahko kupite večkrat na dan.
Kakšno stanje moram imeti na računu IZI, da lahko kupim IZI Dan?
Na računu IZI morate imeti dobroimetje v vrednosti storitve IZI Dan.
Kako vem, da ste mi po poslanem SMS-sporočilu za vklop res vklopili IZI Dan?
O vklopu ste vedno obveščeni z SMS-sporočilom.
Ali mi vklop paketa IZI Dan podaljša tudi veljavnost računa IZI?
Vklop paketa IZI Dan vam veljavnost računa IZI podaljša za čas veljavnosti vključenega paketa.
Pri katerem paketu lahko vključim IZI Dan?
IZI Dan lahko vključite pri vseh paketih, razen pri paketih IZI Vračilo in IZI KUL.
Vključen imam paket IZI Diskont Minute, zdaj pa sem si vključil še IZI Dan. Od kod se mi bodo črpale minute?
Najprej se bodo minute črpale iz količin paketa IZI Dan, ko jih boste porabili, pa iz paketa IZI Diskont Minute.
Vključen imam paket IZI Diskont SMS, zdaj pa sem si vključil še IZI Dan. Od kod se mi bodo črpala poslana SMS-sporočila?
Najprej se bodo SMS-sporočila črpala iz količin paketa IZI Dan, ko jih boste porabili, pa iz paketa IZI Diskont SMS.
Vključen imam paket IZI Diskont Mobilni internet, zdaj pa sem si vključil še IZI Dan. Od kod se mi bo črpal prenos podatkov?
Najprej se bo prenos podatkov črpal iz količin paketa IZI Dan, ko jih boste porabili, pa iz paketa IZI Diskont Mobilni internet.
Ali veljajo količine IZI Dan tudi pri gostovanju v tujini?
Da, količine veljajo tudi pri gostovanju v tujini, vendar le v območju EU-tafire.
Do kdaj mi veljajo zakupljene količine?
Vključene količine so veljavne do 23:59 tekočega dne.
Ali mi po 24 urah neporabljene količine zapadejo?
Da, vse neporabljene količine zapadejo ob 23:59.
Kaj se zgodi, ko porabim zakupljene količine?
Porabljene storitve nad vključenimi količinami ali po preteku veljavnosti paketa IZI Dan se vam zaračunavajo po veljavnem ceniku posamezne storitve.
Ali lahko IZI Dan uporabljam tudi za klice na številke 090?
Ne. Klici na premijske, komercialne in posebne številke se zaračunavajo po veljavnem ceniku za te storitve.

IZI Mesec

Kako do paketa IZI Mesec, če še nisem uporabnik IZI?
Novi uporabniki kupite SIM-paket IZI Mesec ali brezplačno prenesite svojo številko. Po aktivaciji SIM-kartice je na kartici že naloženih brezplačnih 6000 enot, ki jih lahko porabite po svoje za pogovore, SMS-/MMS-e ali prenos podatkov v Sloveniji in v območju EU-tarife. Veljavnost enot je mesec dni od aktivacije SIM-kartice. Prednastavljen je paket IZI Mesec L, med paketi pa lahko tudi preklapljate.
Kako vključim paket IZI Mesec, če sem že uporabnik IZI?
Najprej na računu IZI zagotovite dovolj stanja za plačilo izbranega paketa IZI Mesec, nato pa pošljite ključno besedo, s katero vključite izbran paket IZI Mesec. Po vklopu se vam bodo enote izbranega paketa IZI Mesec samodejno nalagale vsak mesec.  Primer:
Za vklop paketa IZI Mesec L pošljite SMS s ključno besedo IZIMESEC L na 4008.
Kaj je paket IZI Mesec in kaj tarifa IZI Mesec?
Paket IZI Mesec je paket zakupljenih enot v aktualni ponudbi, tarifa IZI Mesec pa je cenik, po katerem se obračunavajo opravljene storitve izven zakupljenih enot v paketih IZI Mesec.
Kako deluje paket IZI Mesec?
Vsak mesec vam bomo na račun IZI naložili enote izbranega paketa IZI Mesec. Paket IZI Mesec vam bomo zaračunali s trganjem stanja z računa IZI. Zadnji dan pred iztekom veljavnosti paketa IZI Mesec vam bomo poslali SMS-opomnik, da si boste lahko za plačilo novega paketa IZI Mesec pravočasno zagotovili dovolj stanja na računu IZI. Paket IZI Mesec z vključenimi enotami je veljaven mesec dni, in sicer za uporabo v vseh slovenskih omrežjih in v območju EU-tarife. Neporabljene enote se ne prenašajo v naslednji mesec. Enak paket IZI Mesec lahko vključite največ enkrat v istem mesecu. Nasvet: Plačevanje paketa IZI Mesec si lahko poenostavite s storitvijo Pay365, saj vam ta omogoča plačevanje enkrat mesečno prek direktne bremenitve na dan, ki ga izberete sami.
Kaj pomeni, da lahko enote porabim po svoje?
To pomeni, da je 1 enota storitve v paketu IZI Mesec enaka 1 minuti pogovora v vsa ostala slovenska omrežja ali 1 minuti odhodnih klicev znotraj držav območja EU-tarife ali 1 poslanemu sporočilu SMS/MMS ali enemu MB za prenos podatkov v Sloveniji ali iz držav območja EU-tarife.
Kako preklopim na večji paket IZI Mesec in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?

Pred preklopom na večji paket IZI Mesec morate na računu IZI zagotoviti stanje v višini stroška preklopa in poslati SMS z ustrezno ključno besedo na brezplačno številko 4008:

Preklop Strošek preklopa Število enot Ključna beseda
IZI Mesec L → IZI Mesec XL 0 EUR 4000 IZIMESEC XL
 Po uspešnem vklopu večjega paketa IZI Mesec vam naložimo razliko enot do izbranega paketa IZI Mesec. Veljavnost izbranega paketa IZI Mesec se ne podaljša. 
Kako preklopim na manjši paket IZI Mesec in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?
Na manjši paket IZI Mesec lahko brezplačno preidete tako, da prek SMS-sporočila pošljete ustrezno ključno besedo. Manjši paket IZI Mesec vam vključimo po izteku veljavnosti obstoječega (večjega) paketa IZI Mesec, zato ne morete imeti neporabljenih enot.
Kolikokrat lahko preklopim med paketi IZI Mesec?
Enkrat mesečno lahko preklopite na višji paket in večkrat mesečno (neomejeno) na nižji paket.
Kakšno stanje moram imeti na računu IZI, da mi boste vsak mesec naložili nove enote?
Na računu IZI morate zagotoviti stanje v višini izbranega paketa IZI Mesec.  Nasvet: Odločite se za plačevanje paketa IZI Mesec s storitvijo Pay365 in ne bo vam treba skrbeti za stanje na računu IZI. Izbrani paket IZI Mesec vam samodejno naložimo vsak mesec, plačate pa ga enkrat mesečno prek direktne bremenitve na dan, ki ga izberete sami.
Kaj se zgodi, če za nove enote po mesecu dni ne zagotovim dovolj stanja na računu IZI?
Dokler ne zagotovite dovolj dobroimetja na računu IZI, se opravljene storitve zaračunavajo po veljavnem ceniku za IZI Mesec. Ko boste zagotovili zadostno stanje dobroimetja na računu IZI, se zadnji izbrani paket IZI Mesec samodejno vključi v primeru, da polnitev izvedete v 30 dneh od poteka veljavnosti paketa. Nekaj dni pred iztekom paketa IZI Mesec pa prejmete SMS-sporočilo, v katerem vas obvestimo, da se bliža potek paketa IZI Mesec, in vas pozovemo, da si pravočasno zagotovite zadostno stanje dobroimetja.
Koliko časa veljajo enote v paketih IZI Mesec?
Vključene enote so veljavne en mesec.
Na kakšen način me obvestite o vklopu paketa IZI Mesec?
O vklopu paketa IZI Mesec ste vedno obveščeni z SMS-sporočilom, v katerem je naveden tudi datum veljavnosti.
Kako preverim stanje neporabljenih enot?
Informacijo o stanju neporabljenih enot dobite s poslanim SMS-om: besedo STANJE pošljite na brezplačno številko 4008. Informacijo o stanju prejmete v brezplačnem povratnem SMS-u.
Kako preverim veljavnost računa IZI?
Stanje in veljavnost vašega računa IZI lahko preverite tako, da v svoj mobitel vtipkate *181# in pritisnete tipko za klic. Na zaslonu se izpiše stanje in veljavnost računa IZI. 
Kako izključim paket IZI Mesec oziroma samodejno nalaganje enot?
Na brezplačno številko 4008 pošljite SMS s ključno besedo IZIMESEC STOP.
Kaj se zgodi, ko izključim paket IZI Mesec?
Vse morebitne neporabljene enote vam ostanejo, dokler jih ne porabite oziroma do konca veljavnosti vključenega paketa IZI Mesec. Nato opravljene storitve plačujete po veljavnem ceniku IZI Mesec.
Ali mi po enem mesecu neporabljene enote zapadejo?
Da, vse neporabljene enote vam po mesecu dni zapadejo.
Kaj se zgodi, ko porabim vključene enote?
Opravljene storitve nad vključenimi enotami se zaračunavajo po veljavnem ceniku IZI Mesec. Če potrebujete več enot, jih lahko kadarkoli kupite v IZI Diskontu. 
Potrebujem več minut, SMS-ov ali prenosa podatkov. Ali lahko kupujem v IZI Diskontu?
Da, vse storitve lahko kupite v IZI Diskontu ali vključite IZI Dan.
Imam še nekaj enot v paketu IZI Mesec, a sem v IZI Diskontu dokupil dodatne enote. Katere se mi bodo najprej porabljale?
V primeru, da imate hkrati veljavne enote paketa IZI Mesec in enote kateregakoli paketa IZI Diskont, se najprej porabljajo enote paketa IZI Diskont in nato paketa IZI Mesec.  Primer: Kupili ste paket mobilnega interneta v IZI Diskontu, vključen pa imate paket IZI Mesec. Najprej se bo mobilni internet porabljal iz paketa IZI Diskont, klici in sporočila SMS/MMS pa iz paketa IZI Mesec. Ko boste porabili prenos podatkov v paketu IZI Diskont, se bo tudi ta porabljal iz vključenega paketa IZI Mesec.
Ali lahko preklopim na drugo tarifo in kaj se zgodi z enotami paketa IZI Mesec?
Med tarifami lahko poljubno preklapljate. S ponovno aktivacijo istega paketa IZI Mesec lahko preostale enote porabljate do poteka njihove veljavnosti. Navodila za preklop med tarifami najdete tukaj.
Kaj se zgodi z enotami IZI Diskont, ko preklopim na drug paket IZI Mesec ali drugo tarifo?
Če preklopite na drugo tarifo ali paket IZI Mesec, se morebitne neporabljene enote iz paketov IZI Diskont se prenesejo.
Ali lahko kupim paket IZI Dan?
Da, tudi v primeru vključene tarife IZI Mesec lahko kupite IZI Dan.
Ali vklop paketa IZI Mesec podaljša tudi veljavnost računa IZI?
Da. Veljavnost računa IZI se podaljša za čas veljavnosti vključenega paketa IZI Mesec. Uporabnikom, ki paket IZI Mesec plačujejo s storitvijo Pay365, se veljavnost računa IZI podaljšuje samodejno. 
Ali lahko enote uporabljam tudi po preteku veljavnosti računa IZI?
Ne, pogoj za uporabo storitev ali enot je veljaven račun IZI.
Ali veljajo enote tudi pri gostovanju v tujini?
Da, enote veljajo tudi pri gostovanju v tujini, vendar le v območju EU-tarife.
Ali lahko vključene enote v paketih IZI Mesec uporabljam tudi za klice na številke 090?
Ne. Klici na premijske, komercialne in posebne številke se zaračunavajo po veljavnem ceniku.
Ali lahko vključene enote v paketih IZI Mesec uporabljam za prenos podatkov prek klicne povezave?
Ne. Prenos podatkov prek klicne povezave se zaračunava po veljavnem ceniku.
Ali lahko nekomu drugemu plačujem storitev IZI Mesec?
Pakete IZI Mesec lahko s storitvijo Pay365 direktno z bančnega računa plačujete sebi in še šestim uporabnikom IZI. Šestim uporabnikom IZI lahko plačujete, tudi če niste uporabnik IZI.
Kako začnem plačevati IZI Mesec s storitvijo Pay365 oziroma direktno z bančnega računa?
Najprej oddajte pristopnico k storitvi Pay365. Nosilna številka, ki ima vključen paket IZI Mesec, je samodejno vključena v plačevanje prek direktne obremenitve bančnega računa. Če na pristopnico dodate številke za polnjenje, jim določite mesečni limit porabe, s katerim se lahko naročijo na storitev IZI Mesec.
Kdaj plačam naložene pakete IZI Mesec?
Vaš bančni račun se za naložene pakete IZI Mesec bremeni enkrat na mesec na dan, ki ste ga označili na pristopnici. Če na primer plačujete dva paketa IZI Mesec M in vsak stane 8,9 EUR, bo vaš bančni račun obremenjen za vsoto 17,8 EUR. Vsaj tri dni prej boste o nameri obremenitve obveščeni prek SMS-a.
Kakšni so stroški plačevanja paketa IZI Mesec s storitvijo Pay365 oziroma direktno z bančnega računa?
Za znesek naloženih paketov IZI Mesec je enkrat na mesec direktno obremenjen vaš bančni račun. Banka vsako obremenitev vašega bančnega računa zaračuna skladno z veljavno tarifo banke. Drugih stroškov ni.
Ali lahko enemu uporabniku paket IZI Mesec plačuje več plačnikov?
Enemu uporabniku lahko paket IZI Mesec plačuje le en plačnik. Če prejmemo dve zahtevi za plačevanje paketa IZI Mesec za isto mobilno številko, upoštevamo tisto, ki je bila prejeta in uspešno obdelana prej.
Ali se nosilni mobilni številki, ki vključi paket IZI Mesec, avtomatsko obremeni bančni račun?
Če ste uporabnik IZI in imate že sklenjeno pristopnico k storitvi Pay365, se ob vklopu paketa IZI Mesec na nosilni mobilni številki samodejno obremeni vaš bančni račun.

IZI Vračilo

Kako lahko k paketu IZI Vračilo dokupim več prenosa podatkov?
Vključite si storitev IZI Diskont 10 GB za 10 EUR mesečno. Zakupljene količine veljajo samo v Sloveniji, ne pa tudi v tujini. Za vklop pošljite SMS z vsebino IZIDISKONT DATA10 na 4008.
Kako mi vrnete denar za neporabljene GB?
Po preteku 30 dni vam neporabljene GB vrnemo v obliki dobroimetja na vaš račun, a le če je še vedno aktiven kateri od paketov IZI Vračilo. Če je bila v času istega obračunskega obdobja narejena zamenjava paketa na katerega od paketov IZI Mesec, IZI Doma ali IZI Brez meja, se denar za neporabljene GB ne vrne.
Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo?

Med paketi lahko prehajate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008. 

Prehod Strošek prehoda Število enot Ključna beseda
IZI Vračilo A → IZI Vračilo B 3 EUR 3 GB IZIVRACILO B
IZI Vračilo B → IZI Vračilo C 3 EUR 3 GB IZIVRACILO C
IZI Vračilo A → IZI Vračilo C 6 EUR 6 GB IZIVRACILO C
  Poslan SMS je brezplačen in se ne odšteje od skupne količine vašega paketa. 
Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo in IZI Mesec?
Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.  Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Mesec se veljavnost tarife IZI Vračilo prekine takoj ob prehodu. Morebitne neporabljene enote pri tarifi IZI Vračilo zapadejo in denar za morebitno neporabljeno količino prenosa podatkov se ne vrne. Tarifa IZI Mesec začne veljati takoj. Na račun se dodelijo enote izbranega paketa IZI Mesec.  Pri prehodu s paketa IZI Mesec na IZI Vračilo začne IZI Vračilo veljati takoj, morebitne neporabljene enote pri paketu IZI Mesec pa se shranijo do konca veljavnosti obdobja paketa IZI Mesec. V primeru, da uporabnik preklopi nazaj na isti paket IZI Mesec še pred pretekom obdobja veljavnosti, lahko porablja prej neporabljene enote paketa IZI Mesec, in sicer do konca obdobja veljavnosti paketa IZI Mesec. IZI Vračilo pa neha veljati v trenutku prehoda.
Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo in IZI Doma oz. IZI Brez meja?
Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.  Pri prehodu s tarife IZI Vračilo na IZI Doma veljavnost tarife IZI Vračilo preneha takoj. Morebitnih neporabljenih količin pri tarifi IZI Vračilo ni več mogoče porabiti.  Pri prehodu s paketa IZI Doma na IZI Vračilo začne takoj veljati nov paket. Strošek prehoda je 1 EUR.  Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Brez meja veljavnost tarife IZI Vračilo preneha takoj. Morebitnih neporabljenih količin pri tarifi IZI Vračilo ni več mogoče porabiti.  Pri prehodu s paketa IZI Brez meja na IZI Vračilo začne takoj veljati nov paket. Strošek prehoda je 1 EUR.

LTE/4G

Kaj pomeni tehnologija LTE/4G?
LTE je kratica za Long Term Evolution in pomeni evolucijsko nadgradnjo obstoječih tehnologij mobilnih omrežij GSM/EDGE in UMTS/HSPA+.  Po NMT-omrežju (1. generacija), GSM-omrežju (2. generacija) in UMTS-omrežju (3. generacija) je LTE začetek 4. generacije tehnologij mobilnih omrežij, ki prinaša občutno hitrejše in odzivnejše mobilne širokopasovne podatkovne storitve.
Katere prednosti prinaša LTE/4G?
Glavna prednost LTE/4G je doseganje večjih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika. V prihodnosti bodo lahko hitrosti še višje. Odličen mobilni dostop do interneta lahko zagotovi tudi na zunajmestnih območjih. Vse hitrosti prenosa podatkov so seveda odvisne od številnih dejavnikov, kot so število uporabnikov, lokalni pogoji, zasedenost omrežja, naprave in njihova programska oprema, vir prenosa podatkov, siceršnji internetni promet in dostop do strani.  Storitev LTE/4G uporabnikom IZI omogoča prenos podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije LTE/4G v hitrostnem razredu do 50 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in do 10 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).
Kako vključim storitev LTE/4G?
Za vklop storitve LTE/4G pošljite brezplačno SMS-sporočilo s ključno besedo LTE na številko 4008.
Kako izključim storitev LTE/4G?
Za izklop storitve pokličite v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800.
Ali storitev LTE/4G deluje tudi v tujini?
Uporabniki se lahko prijavijo na LTE/4G tudi v tujini.
Kako je z delovanjem LTE-naprave v območjih, kjer ni pokritosti z omrežjem LTE/4G Telekoma Slovenije?
Vaša LTE-naprava bo v tem primeru brez težav delovala v omrežju 2G/3G.

Niste našli, kar ste iskali?

Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas