Pogosta vprašanja

SIM-kartica

  • Kako dobim novo SIM-kartico?

    Če še niste uporabnik IZI, se lahko odločite za nakup kateregakoli SIM-paketa na več kot 3.700 prodajnih mestih.

    Obstoječi uporabniki IZI, ki želite pridobiti novo SIM-kartico z isto telefonsko številko in nanjo prenesti svoje dobroimetje, izpolnite obrazec. Menjava SIM-kartice stane 2,95 EUR, ki se odšteje od vašega dobroimetja na računu IZI.

Pred prvo uporabo

  • Aktivacija SIM-kartice

    Preden začnete uporabljati storitve IZI, morate aktivirati SIM-kartico.

    1. SIM-kartico vstavite v mobitel.
    2. Vključite mobitel in vpišite PIN-številko.
    3. Vtipkajte *181 # in pritisnite tipko za klicanje.

    Zdaj lahko začnete uporabljati storitev. Okvir SIM-kartice skrbno hranite, saj z njim izkazujete lastništvo SIM-kartice. Na okvirju sta navedeni:
    • PIN-številka: varnostna koda, ki ščiti SIM-kartico pred uporabo nepooblaščenih oseb. Vpišete jo takoj, ko vključite mobilni telefon.
    • PUK-številka: varnostna koda, ki odklene SIM-kartico, če ste trikrat zapored vnesli napačno PIN-številko.

Klici

  • Kaj je obračunski interval?

    Obračunski interval pove, na koliko sekund se vam obračuna klic.
    Za IZI Doma velja obračunski interval 15 sekund, za IZI Brez meja, IZI Vračilo in IZI Mesec pa 60 sekund.

    Primer:
    Vključena tarifa: IZI Doma > cena klica: 0,12 EUR/minuto > obračunski interval: 15 sekund. Pri tarifi IZI Doma se vam za vsakih začetnih 15 sekund klica dobroimetje na računu zmanjša le za 0,03 EUR.
    Za klic:

    • krajši od 15 sekund, plačate le 0,03 EUR,
    • do 30 sekund plačate 0,06 EUR,
    • do 45 sekund plačate 0,09 EUR.

  • Kolikokrat lahko menjam tarifo?

    Tarifo lahko zamenjate večkrat, število menjav ni omejeno. Ob menjavi tarife je treba imeti na računu vsaj 1 EUR dobroimetja.

  • Ko želim zamenjati tarifo, prejmem obvestilo »Napaka v storitvi«. Kaj to pomeni?

    Stanje na vašem računu je prenizko za menjavo tarife. Na računu je treba imeti vsaj 1 EUR.

  • Opravil sem klic in nato preveril stanje na računu. Moje stanje odstopa od cene klica, ki jo lahko izračunam po tarifi. Ste mi zaračunali narobe?

    Pri preverjanju stanja z ukaznim nizom se stanje izpiše le na dve decimalki natančno, v obračunskem sistemu IZI pa je stanje na pet decimalk natančno. Zato lahko izpis stanja, ki ga javi vaš mobitel, nekoliko odstopa od cene opravljenega klica po tarifi.

    Primer:
    Vključeno imate tarifo IZI Brez meja (cena 0,14 EUR/minuto). Vaše stanje je 1,00 EUR. Opravite klic, ki traja 15 sekund, ta pa zaradi kratkega obračunskega intervala stane le 0,035 EUR. Vaše novo stanje, kot ga beležimo pri IZI-ju, je 0,96500 EUR. Stanje, ki se izpiše na mobitelu po preverjanju z ukaznim nizom, pa je 0,97 EUR.

Sporočila

  • Kako preverim, ali je prejemnik dobil SMS?

    Vsakič ko želite prejeti obvestilo, da je bil SMS dostavljen, na začetek sporočila vpišite *NM# in šele nato vpišite besedilo sporočila. Povratno sporočilo je brezplačno.

  • Poslal sem samo eno SMS-sporočilo. Zakaj mi je zaračunalo dve SMS-sporočili ali več?

    1. Pri pošiljanju SMS-sporočil bodite pozorni na uporabo šumnikov. Uporaba šumnikov podaljša SMS. Lahko se zgodi, da bo zaradi tega sistem poslal dve SMS-sporočili ali več.
    Nasvet: Priporočamo, da v SMS-sporočila ne vpisujete šumnikov.

    2. Če ste napisali SMS-sporočilo z več kot 160 znaki, se bo to pri pošiljanju razdelilo na več SMS-sporočil. Za vsakih 160 porabljenih znakov se obračuna eno SMS-sporočilo.

  • Kako pošljem SMS-sporočilo, da bo prispelo z zakasnitvijo nekaj ur ali dni?

    Na začetek SMS-a vtipkajte *DEF število ur # in šele nato vpišite besedilo SMS-sporočila.
    PPrimer: D E F 2 4 # − prejemnik bo SMS prejel čez 24 ur. Najdaljši čas zakasnitve je 168 ur.

  • Prejel sem SMS, da nimam vključene storitve MMS in zato ne morem prejeti MMS-sporočila. Kaj moram storiti?

    To sporočilo ste prejeli, ker nimate aktivirane MMS-storitve. Za aktivacijo kliknite tukaj.

  • Kateri SMS-klubi na kratkih številkah so na voljo?

    2929 − STAVE
    Ponudnik: Športna loterija, d. d.
    Telefon: 01/474 88 00
    E-naslov: info@sportna-loterija.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.e-stave.com/Pravila/Pravila-VELJAVNA/Vsapravila.aspx

    3030, 3080, 3333, 4444, 6666
    Ponudnik: ThreeAnts, d. o. o. (Vobis)
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 041 494 751
    E-naslov: reklamacije@smscity.net
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.smscity.net

    3131, 3355, 3883, 4411, 4433, 4682, 6600, 6116, 6161, 6622, 6633
    Ponudnik: 12Media, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/237 33 04
    E-naslov: info@12media.si, odjava@12media.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.12media.si

    3232, 6446
    Ponudnik: ProPlus, d. o. o.
    Telefon: 01/58 93 453 ali 080 44 44
    E-naslov: podpora@24ur.com
    Splošni pogoji in kode za odjavo: http://24ur.com

    3399, 3900, 3993
    Ponudnik: Telenet, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 10:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 051 650 390
    E-naslov: jure@mediamobile.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mediamobile.si

    3443, 3838, 6060, 3223
    Ponudnik: NTH AG
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/600 18 50
    E-naslov: customer.care@nth.ch
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.nth-media.biz

    3663, 6655, 6677, 3322, 6886
    Ponudnik: Dimoco direct mobile communications GMBH
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 05/664 4961
    E-naslov: info-si@mobile-info.cc
    Splosni pogoji in kode za odjavo: www.dimoco.org

    3737, 4224, 6767, 3200, 3344
    Ponudnik: Hardlab, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/518 82 71
    E-naslov: info@hardlab.com
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mobilnestoritve.com

    6996
    Ponudnik: Futuristični marketing, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/518 82 88
    E-naslov: info@futuristing.com ali info@megamama.com
    Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.facebook.com/futuristing

    4166, 4333, 4848, 6111
    Ponudnik: Repro − MS 03, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/569 14 45 in 01/585 35 76
    E-naslov: andrej.pantar@reproms.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.esms.si

    4321
    Ponudnik: TSmedia, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 8:00−15:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/473 00 10
    E-naslov: info@tsmedia.si
    Splošni pogoji: http://www.tsmedia.si

    4600
    Ponudnik: LeeLoo, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 041 527 904
    E-naslov: info@mygigg.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: http://www.leeloo.si/terms.php

    6001, 6006
    Ponudnik: Sinhro, družba za komunikacije, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 059/222 222
    E-naslov: info@mooble.si, podpora@mooble.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: http://sinhro.si/tos

  • Z uporabniki katerih tujih operaterjev si lahko pošiljam MMS-sporočila?

    Seznam operaterjev, s katerimi imamo vzpostavljen MMS Interworking, najdete tukaj.

Prenos podatkov

  • Kaj pomenijo kratice GPRS, EDGE, UMTS, HSPA, HSPA+, LTE?

    GPRS (General Packed Radio Services) je tehnologija, ki omogoča paketni prenos podatkov velikih hitrosti (do 128 kbit/s) prek GSM-omrežja.

    EDGE (Enhanced Data rates for Global Evolution) je novejši način prenosa podatkov GPRS v omrežju GSM, ki omogoča hitrost podatkov do 236 kbit/s.

    UMTS (Universal Mobile Telecommunications System) omogoča uporabo visokokakovostnih, vsebinsko bogatih avdio- in videostoritev ter pošiljanje in sprejemanje multimedijskih vsebin nekajkrat hitreje, kot to omogoča sistem GSM (npr. GPRS/EDGE, SCD) − do 512 kbit/s.

    HSPA (High Speed Packet Acces) je ena najsodobnejših tehnologij prenosa podatkov, ki zagotavlja hitrosti prenosa do 7,2 Mbit/s.

    HSPA+ (High Speed Packet Access Plus) je omrežje tretje generacije, pri katerem je teoretična hitrost prenosa podatkov s HSPA+ že več kot 50-krat višja od osnovnih hitrosti UMTS. HSPA+ omogoča občutno višje hitrosti prenosa podatkov, in sicer teoretično največ 21,6 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in največ 5,76 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).

    LTE (Long Term Evolution) predstavlja nadgradnjo obstoječih tehnologij UMTS in HSPA. LTE pogosto označujejo kot četrto generacijo mobilnih omrežij (4G). Glavna prednost mobilnega omrežja LTE/4G je v doseganju visokih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika k omrežju. Dejansko dosežene hitrosti so nižje od teoretičnih, odvisne pa so od kakovosti radijskega signala, povezav in naprave.

  • Kakšno hitrost prenosa podatkov omogoča IZI?

    IZI svojim uporabnikom omogoča prenos podatkov s hitrostjo do 50 Mbit/s. Dejanska hitrost prenosa podatkov je odvisna od mobitela, ki ga uporabljate za prenos podatkov, in pokritosti s signalom.

  • Kako mobitel nastavim za uporabo prenosa podatkov?

    Za uporabo prenosa podatkov morate prenos podatkov aktivirati in imeti pravilno nastavljen mobitel.
    Prenos podatkov aktivirate tako, da pošljete brezplačno SMS-sporočilo s ključno besedo PODATKI na številko 4008.
    Ob tem se vključijo tudi storitve MMS-sporočil. Za uporabo omrežja LTE/4G je treba vključiti storitev LTE/4G. Pošljite SMS-sporočilo s ključno besedo LTE na 4008. Vklop je brezplačen. Več

  • Kaj je paketni prenos podatkov?

    Paketni prenos podatkov pomeni, da podatke prenašate hitreje, v paketih. Pri tem se obračuna dejanska količina prenesenih podatkov, ne pa čas trajanja povezave.

Polnitev računa

  • Kako napolnim svoj ali drug račun s kartico oziroma ukaznim nizom?

    Polnjenje svojega računa: vtipkajte *181*16-mestna številka# in pritisnite tipko za klicanje.
    Polnjenje računa drugega uporabnika IZI: vtipkajte *181*16-mestna številka*telefonska številka uporabnika, ki mu polnite račun# in pritisnite tipko za klicanje.

  • Kako napolnim svoj ali drug račun prek POS-terminala Margento?

    Polnjenje svojega računa: pokličite brezplačno številko 1808 in prislonite mobitel na POS-terminal. Polnitev je potrjena z SMS-obvestilom in izpisom iz POS-terminala.

    Polnjenje računa drugemu uporabniku IZI: v POS-terminal vpišite telefonsko številko uporabnika in potrdite vnos. Polnitev je potrjena z SMS-obvestilom, ki ga prejme uporabnik, in izpisom iz POS-terminala, ki ga dobite vi.

  • Kako podaljšam aktivnost računa za 365 dni?

    Aktivnost računa podaljšate za 365 dni vsakič, ko svoj račun napolnite v enkratnem znesku 25 EUR ali več. Enkratni znesek pomeni, da opravite eno polnitev v višini 25 EUR ali več. Če bi npr. opravili tri zaporedne polnitve (npr. 10 EUR + 10 EUR + 5 EUR), se aktivnost računa ne podaljša za 365 dni, temveč za 90 dni.

  • Ali se mi veljavnost 365 dni pri aktivnem računu skrajša, če naknadno polnim za manj kot 25 EUR?

    Po opravljeni polnitvi v enkratnem znesku 25 EUR ali več se veljavnost računa podaljša za 365 dni, ne glede na to, ali naknadno opravite polnitev za manjšo vrednost. Tudi če naknadno polnite za manjšo vrednost, bo vaš račun aktiven 365 dni od datuma, ko ste opravili polnitev za 25 EUR ali več.

  • Ali je mogoče prenesti dobroimetje z enega računa IZI na drugega?

    Da. Za prenos dobroimetja vtipkate *132*znesek, ki gra prenašate*telefonska številka, na katero želite prenesti dobroimetje# in pritisnete tipko za klicanje. Na zaslonu se izpiše obvestilo, da boste uporabniku navedene številke IZI polnili račun za določen znesek. Za potrditev vtipkate *132# in pritisnete tipko za klic.

    Po uspešno izvedenem prenosu dobroimetja sta tako donator kot prejemnik obveščena prek SMS-sporočila.

    Prenesete lahko poljuben znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 EUR, opravite pa lahko največ 5 prenosov na dan.

Aplikacija Moj IZI

  • Kaj je aplikacija Moj IZI in kdo jo lahko uporablja?

    Aplikacija Moj IZI je namenjena hitremu pregledovanju in upravljanju predplačniške telefonije IZI. Omogoča vam, da vse uredite znotraj aplikacije, pri čemer vam ni več treba obiskati prodajnih mest IZI za nakup vrednostne kartice ali pošiljati SMS-ov za pregled stanja. Namenjena je vsem uporabnikom telefonije IZI, ki uporabljajo pametni telefon Android ali iOS.

  • Kako se prvič prijavim v aplikacijo Moj IZI?

    Najprej si iz trgovine Google Play ali App Store na mobitel prenesite aplikacijo. Ob prvem zagonu aplikacije vas bo ta pozvala k prijavi. Za prijavo vtipkate svojo telefonsko številko IZI, izberete gumb Naprej za potrditev in po potrditvi prejmete SMS s kodo. V aplikacijo nato vnesete prejeto kodo, označite, da se strinjate s pogoji uporabe, in ponovno potrdite z izbiro gumba Naprej. Aplikacija vas bo obvestila, da ste se uspešno prijavili. Prijava je enkratna in jo opravite le ob prvi uporabi aplikacije.

  • Kaj mi aplikacija Moj IZI omogoča?

    Z aplikacijo Moj IZI lahko svojo predplačniško telefonijo IZI upravljate prek svojega mobitela. Omogoča vam:

    • pregled in nadzor nad porabo in dobroimetjem,
    • nakup vrednostnih kartic IZI, ki jih znotraj aplikacije lahko pošljete tudi drugim osebam,
    • pregled in vklop paketov,
    • pregled preteklih nakupov in polnitev,
    • pridobitev podatkov za izdajo računa na ime.

  • Je vrednostna kartica, ki jo kupim prek aplikacije, prenosljiva na druge osebe?

    Da, znotraj aplikacije lahko po nakupu vrednostne kartice le z enim klikom to vrednostno kartico podarite drugi osebi. Primer: Oče izve, da je njegovemu sinu zmanjkalo dobroimetja na računu IZI. Ker ga bo moral sin po treningu košarke nujno poklicati, mu oče enostavno prek aplikacije Moj IZI kupi vrednostno kartico in jo prenese na sinov račun IZI. Pogoj je le, da sta oba uporabnika telefonije IZI.

  • Kateri paketi so mi na voljo za nakup v aplikaciji Moj IZI?

    Znotraj aplikacije Moj IZI si lahko vključite pakete IZI Vračilo A, IZI Vračilo B, IZI Vračilo C, IZI Mesec S, IZI Mesec M, IZI Mesec L, IZI Brez meja in IZI Doma. Pogoj za vklop paketa je dovolj dobroimetja. Podrobnosti o posameznem paketu so vam na voljo v aplikaciji.

  • Koliko časa velja vključeni paket?

    Veljavnost paketov je 30 dni, razen če je navedeno drugače. Po preteku 30 dni neporabljene količine zapadejo. Pri vseh paketih IZI Vračilo pa vam za neporabljene GB vrnemo denar.

    Pri paketih, ki imajo vključene enote, se klici, sporočila in prenos podatkov nad vključeno količino zaračunavajo po veljavnem ceniku IZI.
    V obdobju 30 dni ni mogoče večkrat vključiti paketov IZI Mesec in IZI Vračilo.

  • Ali za uporabo aplikacije potrebujem internetno povezavo?

    Da, za uporabo aplikacije IZI potrebujete vključene mobilne podatke ali povezavo WiFi.

  • Ali se mi izbrani paket samodejno podaljša po 30 dneh?

    Da, če imate na dobroimetju dovolj sredstev, se vam izbrani paket podaljša in hkrati dodelijo nove enote. To velja le za pakete IZI Mesec in IZI Vračilo.

  • Za vrednostno kartico, ki sem jo kupil prek aplikacije, potrebujem račun. Kje ga dobim?

    Znotraj aplikacije Moj IZI imate možnost ogleda podatkov o računih, in sicer v meniju Pretekli nakupi za vsako vrednostno kartico posebej. S klikom na vrednostno kartico dobite vpogled v podrobnosti o računu, kjer najdete tudi referenčno številko računa, jo skopirate in uporabite na spletni strani https://izdaja.e-racunov.mobitel.si/.

  • Kje si lahko naložim aplikacijo Moj IZI?

    Brezplačno aplikacijo Moj IZI najdete v spletnih trgovinah Google Play in App Store.

  • Kje najdem prodajna mesta IZI?

    Seznam prodajnih mest najdete tukaj.

Telefonski predal

  • Kako vključim telefonski predal?

    Za vklop pošljite SMS s ključno besedo VMS na številko 4008. Z vklopom storitve se samodejno aktivirajo tudi vse preusmeritve v telefonski predal:

    • ob zasedenosti: ko imate linijo že zasedeno;
    • ko niste dosegljivi: ko se nahajate na območju, kjer ni signala, ali ko izključite mobitel;
    • ko ne odgovorite: ko se v 25 sekundah ne javite (čas, po katerem se javi telefonski predal, lahko na mobitelu določite sami, od 5 do 30 sekund).

  • Kako lahko poslušam sporočila s svojega mobitela s pomočjo glasovnih navodil?

    Pokličite 051 101 000 in sledite navodilom sistema. Najprej vnesite svoje geslo in pritisnite #. Nato izberite eno izmed ponujenih možnosti:
    1 - poslušanje sporočil,
    3 - spremembe nastavitev predala,
    8 - pomoč.
    Če se odločite za možnost 1 , poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite. Po končanem poslušanju prekinite povezavo.

  • Kako lahko poslušam zaporedna sporočila s svojega mobitela brez glasovnih navodil?

    Pokličite 051 102 000.
    1. Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
    2. Poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite.
    3. Prekinite povezavo.

  • Kako lahko poslušam sporočila z drugega mobitela ali fiksnega telefona (s tonskim izbiranjem)?

    Pokličite 051 107 000 in sledite navodilom sistema.
    1. Vtipkajte številko telefonskega predala oz. svojo mobilno številko in pritisnite #.
    2. Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
    3. Poslušajte sporočila.
    4. Prekinite povezavo

  • Pošiljanje sporočil v telefonski predal

    Poklicali ste telefonsko številko naročnika in zaslišali pozdravno sporočilo. Odločite se, da boste pustili sporočilo.
    1. Po tonskem signalu povejte sporočilo.
    2. Odpošljete ga s pritiskom na # ali s prekinitvijo povezave.

    Če želite sporočilo izbrisati, pritisnite.
    Če želite preskočiti pozdravno sporočilo, dvakrat zapored pritisnite # #.

  • Kako nastavim novo pozdravno sporočilo?

    Pokličite 051 103 000.
    1. Vnesite geslo in pritisnite #.
    2. Po zvočnem signalu povejte novo pozdravno sporočilo.
    3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
    1 ponovno snemanje,
    2 ohranitev posnetka,
    3 brisanje posnetka,
    4. Prekinite povezavo.
    Nasvet: Predlagamo vam, da posnamete osebno pozdravno sporočilo. Izkušnje namreč kažejo, da bo v tem primeru kličoči raje pustil sporočilo.

  • Kako spremenim geslo telefonskega predala?

    Osnovno geslo vsakega telefonskega predala, ki je privzeto v sistemu, je 0000. Zaradi varnosti vam priporočamo spremembo osnovnega gesla. Pokličite 051 104 000.
    1. Vnesite geslo in pritisnite #.
    2. Po navodilih sistema vtipkajte novo geslo in pritisnite #.
    3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
    - poslušanje sporočil,
    - spreminjanje nastavitev predala,
    - pomoč.
    4. Prekinite povezavo.
    Opomba: Klic v telefonski predal in preusmeritev klica v telefonski predal se obračunavata po veljavnem ceniku.

  • Katere so splošno veljavne tipke?

    # (lojtra) – potrditev vnosa
    * (zvezdica) – prekinitev izvajanja in povratek na predhodni korak
    9 izhod v glavni meni
    99 izhod iz sistema
    8 pomoč
    88 splošna navodila o delovanju sistema

    Sistem nudi številko 8 za pomoč na vsakem koraku. Kadarkoli se znajdete v težavah in želite pomoč pri razumevanju določene funkcije, pritisnite 8. Če jo pritisnete dvakrat zapored, boste prisluhnili splošnim navodilom o uporabi sistema.

  • Kakšni ukazi so na voljo?

    2 - preskok glave sporočila
    3 - premik za 8 sekund naprej
    33 - premik naprej do konca sporočila
    1 - premik za 8 sekund nazaj
    11 - povratek na začetek
    7 - premor
    4N - nadzor glasnosti (1 − najnižja, 9 − najvišja, 5 − običajna glasnost)
    6N - nadzor hitrosti predvajanja sporočil (1 − najnižja, 9 − najvišja, 5 − običajna hitrost)
    ## - povratek na vstopno točko

SOS SMS

  • Kaj je SOS SMS?

    Kadar na računu IZI nimate dovolj dobroimetja za uporabo komunikacijskih storitev, lahko za pomoč prosite sorodnika ali prijatelja, ki je uporabnik mobilnih storitev.
    V svoj mobitel vtipkate: *131*telefonska številka, na katero želite sporočilo poslati# (primer: *131*051800800#) in pritisnete tipko za klic.

    Želena oseba bo z vaše številke prejela SMS z obvestilom, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI. Sporočilo je poslano tudi v primeru, če vam je potekel rok od zadnje polnitve. Sporočilo lahko pošljete na mobilne številke uporabnikov slovenskih operaterjev.

    Primer sporočila, ki ga prejme uporabnik, na katerega ste obvestilo naslovili:
    »Prosim, poklici me na moj mobitel ali mi napolni racun IZI. Za polnjenje lahko uporabiš Moneto ali kartico IZI.«

  • Kako lahko nekdo drug napolni moj račun?

    Vaš račun lahko polnijo tudi drugi:
    1. s prenosom dobroimetja (velja za uporabnike IZI),
    2. na spletni strani (trenutno še ni na voljo),
    3. s pomočjo vrednostne kartice IZI, ki jo lahko kupijo na več kot 3.700 prodajnih mestih,
    4. s storitvijo Pay365 (če je vaša številka ena od tistih, ki so jih izbrali za polnjenje) in
    5. s storitvijo Moneta SMS.

  • Koliko SOS SMS-sporočil lahko pošljem?

    Pošljete lahko pet SOS SMS-sporočil. Pogoj za pošiljanje SOS SMS-sporočila je, da ste račun vsaj enkrat napolnili.

Moneta

  • Ali lahko polnim račune IZI prek Monete?

    Da. Uporabniki IZI lahko želeni račun IZI napolnite z Moneto, tako da v mobitel vtipkate ukazni niz *127*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo polnite# in pritisnete tipko za klic.
    Na zaslonu se izpiše: Racun IZI xxxxxxxxx polnite z Moneto za xx €.
    Za potrditev vtipkajte *127# in pritisnite tipko za klic.
    Po uspešnem polnjenju računa IZI prejmete SMS-sporočilo s potrditvijo polnitve. Če napolnite drug račun IZI, prejme SMS tudi uporabnik IZI, ki ste mu napolnili račun IZI.

    Primer:
    Številka uporabnika IZI, na kateri želite polniti račun: 051 800 800.
    Znesek polnitve: 10 EUR.
    V mobitel vtipkate: *127*10*051800800# in pritisnete tipko za klic.
    Po prejemu SMS-sporočila za potrditev vtipkate *127# in pritisnete tipko za klic.
    Na zaslonu se izpiše: Polnitev je sprejeta.
    Uporabniku s številko 051 800 800 se stanje na računu IZI poveča za 10 EUR.

IZI Diskont

IZI Dan

IZI Mesec

IZI Vračilo

  • Kako lahko k paketu IZI Vračilo dokupim več prenosa podatkov?

    Vključite si storitev IZI Diskont 10 GB za 10 EUR mesečno. Za vklop pošljite SMS z vsebino IZIDISKONT DATA10 na 4008.

  • Kako mi vrnete denar za neporabljene GB?

    Po preteku 30 dni vam neporabljene GB vrnemo v obliki dobroimetja na vaš račun. 1 GB je 1 EUR.

  • Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo?

    Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.

    Preklop Strošek preklopa Število enot Ključna beseda
    IZI Vračilo A → IZI Vračilo B 3 EUR 3 GB IZIVRACILO B
    IZI Vračilo B →  IZI Vračilo C 3 EUR 3 GB IZIVRACILO C
    IZI Vračilo A →  IZI Vračilo C 6 EUR 6 GB IZIVRACILO C

    Poslan SMS se odšteje od skupne količine v vašem paketu.

  • Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo in IZI Mesec?

    Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.

    Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Mesec najprej porabite enote paketa IZI Vračilo, na koncu obračunskega obdobja pa se vključi IZI Mesec. Neporabljene enote paketa IZI Vračilo se v tem primeru ne vrnejo.

    Pri prehodu s paketa IZI Mesec na IZI Vračilo najprej porabite enote paketa IZI Mesec, na koncu obračunskega obdobja pa se vključi IZI Vračilo. Neporabljene enote paketa IZI Mesec se ne ohranijo.

  • Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo in IZI Doma oz. IZI Brez meja?

    Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.

    Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Doma se enote paketa IZI Vračilo lahko porabijo do konca obdobja veljavnosti, nato pa se vključi IZI Doma.

    Pri prehodu s paketa IZI Doma na IZI Vračilo začne takoj veljati nov paket. Strošek prehoda je 1 EUR.

    Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Brez meja se enote paketa IZI Vračilo lahko porabijo do konca obdobja veljavnosti, nato pa se vključi IZI Brez meja.

    Pri prehodu s paketa IZI Brez meja na IZI Vračilo začne takoj veljati nov paket. Strošek prehoda je 1 EUR.

Direktna bremenitev bančnega računa

  • Kaj pomeni plačilo prek direktne obremenitve in v čem se razlikuje od trajnika?

    Direktna obremenitev je plačilna storitev, pri kateri prejemnik plačila na podlagi vašega soglasja posreduje navodila vaši banki za obremenitev vašega bančnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do prejemnika plačila oziroma ponudnika storitev. Pogovorno za direktno obremenitev pogosto uporabljamo izraz trajnik, vendar so med njima razlike:

    1. trajnik sklenete z banko, da z vašega bančnega računa mesečno plačuje točno določen znesek, direktno obremenitev pa sklenete s ponudnikom storitev oziroma prejemnikom plačila, ki vaši banki odredi plačevanje vaših neporavnanih obveznosti;
    2. trajnik se sklene za nespremenljiv (fiksni) znesek, pri direktni obremenitvi pa je znesek lahko vsak mesec drugačen;
    3. trajnik se najpogosteje uporablja za plačevanje posojil, direktna obremenitev pa za plačevanje računov.

  • Kaj je direktna obremenitev SEPA?

    Slovenija se je kot del Evropske skupnosti in Evropske monetarne unije vključila v enotno območje plačil v evrih. S tem namenom je bil pripravljen in sprejet Nacionalni program SEPA v Sloveniji. Več o SEPA DB si lahko preberete na spletni strani www.sepa.si.

  • Kaj je referenčna oznaka soglasja?

    To je unikatna oznaka vaše pristopnice, ki jo morate imeti pri roki, ko urejate spremembe podatkov, reklamacije ali zahtevate ukinitev oziroma blokado storitev. Referenčno oznako soglasja vam ponudnik storitve posreduje prek SMS-sporočila oziroma je navedena na pristopnici. Priporočamo vam, da referenčno oznako soglasja skrbno shranite.

  • Kdo lahko pristopi k plačevanju določenih storitev prek direktnih obremenitev (trajnika)?

    Vsi uporabniki mobilne telefonije, ki imajo možnost pošiljanja SMS-ov na kratko številko 3388 ter bančni račun, ki omogoča direktne obremenitve SEPA, in ki želijo plačevati storitve ali polniti mobilne račune uporabnikom IZI. Praviloma vsi bančni računi na EU-območju omogočajo obremenitve SEPA.

  • Kaj pomeni ustrezen bančni račun?

    Ustrezen bančni račun pomeni, da omogoča direktne obremenitve po shemi SEPA.

  • Ali je plačevanje storitev varno?

    Plačevanje storitev prek direktnih obremenitev opravljate povsem varno, saj ga omogoča plačilni instrument SEPA. SEPA je evropski bančni plačilni sistem, ki upošteva vse varnostne standarde bančnega plačilnega poslovanja.

  • Ali so storitve, vezane na plačevanje prek direktnih obremenitev (trajnika), samo za komitente NLB?

    Plačevanje prek direktnih obremenitev lahko uporabljajo vsi komitenti tistih bank, ki so vključene v enotno območje plačil v evrih SEPA (Single Euro Payment Area). V območje SEPA so vključene skoraj vse slovenske banke.

  • Kdaj lahko začnem plačevati storitve prek direktnih obremenitev (trajnika)?

    Najprej izpolnite ter oddate pristopnico. Ko prejmete potrditveno SMS-sporočilo, da je bila avtorizacija s strani banke uspešna, se vaš bančni račun testno obremeni v višini 1 EUR, znesek pa se vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa. Celoten proces avtorizacije traja do deset delovnih dni. Po uspešno opravljeni avtorizaciji lahko začnete plačevati določene storitve prek direktnih obremenitev.

  • Kako poteka proces avtorizacije?

    Za namen avtorizacije se vaš bančni račun obremeni v višini 1 EUR. Če je obremenitev bančnega računa uspešna, je avtorizacija izvedena, znesek pa se vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa.

  • Kako plačam za avtorizacijo? Ali mi povrnete strošek avtorizacije?

    V procesu avtorizacije bo vaš bančni račun obremenjen v višini 1 EUR. Če je obremenitev uspešna, ponudnik storitve znesek vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa.

  • Ali lahko polnim račun IZI s storitvijo Pay365 v primeru, da prek direktnih bremenitev že plačujem paket IZI Mesec?

    Seveda. Plačevanje polnitev in paketov IZI Mesec prek direktnih obremenitev se ne izključuje. Mobilni račun sebi ali drugim lahko vedno napolnite z SMS-om, kako, pa preverite tukaj.

  • Ali moram pristopnico izpolnjevati za vsako številko posebej?

    Ne, na eno pristopnico lahko navedete do tri mobilne številke IZI, za katere želite plačevati storitve, dodatno pa lahko s klicem v Center za pomoč uporabnikom (051 800 800) z nosilne mobilne številke dodate še tri številke.

  • Ali lahko spremenim podatke, ki sem jih navedel na pristopnici?

    Seveda. Nove podatke lahko pošljete prek e-pošte, ki jo pošljete na naslov info@pay365.si, ali prek spletne strani moj pay365. Za spremembo podatkov prek e-pošte morate navesti referenčno številko pristopnice.

  • Katere podatke lahko spreminjam in katerih ne?

    Dodajate ali spreminjate lahko mobilne številke za polnjenje in limit porabe za te številke, vzdevke, datum izvrševanja plačila oziroma obremenitve vašega bančnega računa. Spremenite lahko tudi naslov stalnega prebivališča, vendar morate predložiti dokazilo o novem stalnem prebivališču. Če spremenite datum izvršitve plačila oziroma obremenitve bančnega računa, se prva obremenitev izvrši po starem datumu, naslednja pa po novem datumu.
    Podatki na pristopnici, ki jih ne morete spremeniti, so: ime in priimek ter številka bančnega računa. Za tovrstne spremembe morate izpolniti novo pristopnico.

  • Ali lahko menjam mobilne številke, za katere želim plačevati prek direktnih obremenitev?

    Mobilne številke, za katere želite plačevati polnitve ali storitve prek direktnih obremenitev (Pay365), lahko brez težav zamenjate, dodate ali odstranite. Vedeti morate le, da lahko z enega bančnega računa plačujete storitve največ šestim različnim uporabnikom IZI ter sebi, če ste uporabnik IZI.

  • Ali lahko izberem datum mesečnega plačila za direktno obremenitev bančnega računa?

    Datum mesečne obremenitve svojega bančnega računa lahko izberete sami. Izbirate lahko med 8., 18. ali 28. v mesecu. Če datuma mesečne obremenitve ne izberete sami, bo vaš bančni račun obremenjen 18. v mesecu, razen v primeru, če pogoji posamezne storitve ne določajo drugače.

  • Kje lahko preverim obremenitve banke?

    Direktne obremenitve vašega bančnega računa, opravljene v okviru storitev, za katere ste izbrali ta način plačila, so vidne v pregledu prometa na bančnem računu.

  • Kako je zagotovljena preglednost plačil?

    Ko je obremenitev vašega bančnega računa opravljena s strani banke, je takoj vidna tudi v pregledu prometa na vašem bančnem računu.

  • Ali lahko plačnik zahteva vračilo denarnih sredstev za že izvršene direktne obremenitve?

    Plačnik, ki je fizična oseba, lahko zahteva vračilo zneska že izvršenega plačila direktne obremenitve pri svoji banki, in sicer:

    1. v roku 8 tednov po dnevu obremenitve (če je plačnik podal soglasje brez točnega zneska direktne obremenitve in če znesek direktne obremenitve presega pričakovani znesek),
    2. v roku 13 mesecev po dnevu obremenitve, za katere meni, da so izvedene neupravičeno (neavtorizirane transakcije).

  • Kako lahko odstopim od soglasja za direktne obremenitve oziroma pristopnice?

    Za odstop od soglasja za direktne obremenitve izpolnite obrazec Ukinitev pristopnice. Mobi lab, d.o.o., vam bo na podlagi prejete odpovedi onemogočil uporabo plačevanja storitev prek direktnih obremenitev najpozneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu odpovedi. V tem primeru pogodbeno razmerje preneha, dolžni pa ste poravnati vse pretekle neporavnane obveznosti.

  • Kaj moram narediti, če zamenjam banko ali bančni račun (TRR)?

    Če spremenite bančni račun (torej tudi ob menjavi banke), je treba izpolniti in poslati novo pristopnico oziroma soglasje za direktne obremenitve. Če spremembe ne javite oziroma ne izpolnite nove pristopnice, bomo podatke za plačilo še vedno pošiljali stari banki oziroma bomo poskušali obremeniti star bančni račun, banka pa plačila ne bo izvedla. Posledica bo lahko neplačan račun.

Odloženo plačilo polnitev

  • Kaj je storitev Pay365?

    Pay365 je storitev, ki omogoča enostavno polnjenje mobilnih računov uporabnikom IZI s poslanim SMS-sporočilom. Vse, kar potrebujete, je ustrezen bančni račun, ki dovoljuje direktne obremenitve SEPA (trajnik), vaš mobilni operater pa mora omogočati pošiljanje SMS-ov na kratko številko 3388.

  • Kako aktiviram storitev Pay365?

    Pišite na info@pay365.si.

  • Koliko mobilnih številk lahko polnim?

    Z enega bančnega računa lahko polnite do šest mobilnih številk uporabnikov IZI ter svojo nosilno mobilno številko, če ste uporabnik IZI. Torej skupaj do sedem številk.

  • Kako polnim mobilni račun s storitvijo Pay365?

    Plačnik oz. uporabnik številke, dodane na pristopnico, polni svojo mobilno številko tako, da pošlje SMS-sporočilo z vsebino POLNI znesek na 3388.

    Primer:
    Če želi plačnik napolniti mobilni račun eni od navedenih številk za polnjenje na pristopnici, pošlje SMS-sporočilo z vsebino POLNI, zneskom in mobilno številko ali vzdevkom na številko 3388.
    Primer: POLNI 5 051800800 ali POLNI 5 miha.
    Plačnik in uporabnik številke, ki je bila napolnjena, takoj prejmeta SMS-sporočilo o uspešni polnitvi, uporabnik polnjene številke pa lahko znesek na mobilnem računu koristi takoj.

  • Kdaj plačam polnitve?

    Medtem ko bo uporabnik mobilnega računa lahko v polnitvi užival takoj, bo vaš bančni račun obremenjen enkrat mesečno (na izbrani dan) v višini vseh neplačanih izvedenih polnitev v preteklem obdobju ali prej, če skupni znesek neplačanih izvedenih polnitev doseže 100 EUR.

  • Kdaj bo mobilni račun napolnjen?

    Polnitev bo opravljena takoj po prejemu SMS-sporočila z zahtevo za polnitev. Uporabnik mobilne številke bo takoj (v nekaj sekundah po posredovani SMS-zahtevi) prejel dobroimetje na svoj mobilni račun.

  • Kako vem, da je bila polnitev opravljena?

    Za vsako uspešno polnitev prejmete samodejno potrditveno SMS-sporočilo na mobilno številko, s katere je bila sprožena polnitev, in na mobilno številko, katere račun je bil napolnjen.

  • Ali isto mobilno številko lahko polni več plačnikov?

    Ne. Eno mobilno številko IZI lahko polni samo en plačnik.

  • Ali lahko uporabljam storitev, če nisem uporabnik IZI?

    Mobilni račun uporabnikom IZI lahko polnite, tudi če sami niste uporabniki IZI.

  • Kako vem, kdaj bo številkam, ki jih polnim, zmanjkalo dobroimetja na mobilnem računu?

    Ko ima uporabnik številke, ki jo polnite, na mobilnem računu manj kot 2 EUR, na nosilno mobilno številko prejmete SMS-obvestilo. Za nosilno številko ste o padcu stanja obveščeni z glasovnim sporočilom. Odločitev, ali boste mobilni račun polnili takoj ali pozneje, je vaša.

  • Ali lahko storitev uporabljam tudi v tujini?

    Lahko. Uporabniki operaterjev, ki omogočajo storitev Pay365, na kratko številko 3388 pošljite SMS-zahtevek za polnjenje računa. Poslano sporočilo se zaračuna po ceniku vašega operaterja. Če niste uporabnik operaterja, ki omogoča storitev Pay365, in polnite račun drugemu uporabniku, se vam poslano SMS-sporočilo obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja za gostovanje v državi, kjer se nahajate.

  • Koliko lahko polnim?

    Višina posamezne polnitve je 2, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45 ali 50 EUR. Nalog za direktno obremenitev plačnikovega bančnega računa se izvede enkrat mesečno (na izbrani dan) v višini vseh neplačanih polnitev v preteklem obdobju ali prej, če skupni znesek neplačanih obveznosti doseže 100 EUR. Najvišji skupni dovoljeni znesek odprtih obveznosti je 100 EUR. Ko je vaš bančni račun obremenjen, lahko ponovno polnite do nove skupne vrednosti 100 EUR.

  • Kakšni so stroški uporabe storitve?

    Za znesek opravljenih polnitev je direktno obremenjen vaš bančni račun. Banka vsako zbirno obremenitev vašega bančnega računa zaračuna skladno z veljavno tarifo banke. Po veljavnem ceniku vašega operaterja se vam zaračunajo poslana SMS-sporočila. Vsa prejeta SMS-sporočila so brezplačna.

LTE/4G

  • Kaj pomeni tehnologija LTE/4G?

    LTE je kratica za Long Term Evolution in pomeni evolucijsko nadgradnjo obstoječih tehnologij mobilnih omrežij GSM/EDGE in UMTS/HSPA+.
    Po NMT-omrežju (1. generacija), GSM-omrežju (2. generacija) in UMTS-omrežju (3. generacija) je LTE začetek 4. generacije tehnologij mobilnih omrežij, ki prinaša občutno hitrejše in odzivnejše mobilne širokopasovne podatkovne storitve.

  • Katere prednosti prinaša LTE/4G?

    Glavna prednost LTE/4G je doseganje večjih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika. V prihodnosti bodo lahko hitrosti še višje.
    Odličen mobilni dostop do interneta lahko zagotovi tudi na zunajmestnih območjih. Vse hitrosti prenosa podatkov so seveda odvisne od številnih dejavnikov, kot so število uporabnikov, lokalni pogoji, zasedenost omrežja, naprave in njihova programska oprema, vir prenosa podatkov, siceršnji internetni promet in dostop do strani.

    Storitev LTE/4G uporabnikom IZI omogoča prenos podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije LTE/4G v hitrostnem razredu do 50 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in do 10 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).

  • Kako vključim storitev LTE/4G?

    Za vklop storitve LTE/4G pošljite brezplačno SMS-sporočilo s ključno besedo LTE na številko 4008.

  • Kako izključim storitev LTE/4G?

    Za izklop storitve pokličite v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800.

  • Ali storitev LTE/4G deluje tudi v tujini?

    Storitev LTE/4G v tujini ne deluje.

  • Kako je z delovanjem LTE-naprave v območjih, kjer ni pokritosti z omrežjem LTE/4G Telekoma Slovenije?

    Vaša LTE-naprava bo v tem primeru brez težav delovala v omrežju 2G/3G.

Niste našli, kar ste iskali?

Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas