Pogosta vprašanja

SIM-kartica

  • Kako dobim novo SIM-kartico?

    Če še niste uporabnik IZI, se lahko odločite za nakup kateregakoli SIM-paketa na več kot 3.700 prodajnih mestih.

    Obstoječi uporabniki IZI, ki želite pridobiti novo SIM-kartico z isto telefonsko številko in nanjo prenesti svoje dobroimetje, izpolnite obrazec. Menjava SIM-kartice stane 2,95 EUR, ki se odšteje od vašega dobroimetja na računu IZI.

Pred prvo uporabo

  • Aktivacija SIM-kartice

    Preden začnete uporabljati storitve IZI, morate aktivirati SIM-kartico.

    1. SIM-kartico vstavite v mobitel.
    2. Vključite mobitel in vpišite PIN-številko.
    3. Vtipkajte *181 # in pritisnite tipko za klicanje.

    Zdaj lahko začnete uporabljati storitev. Okvir SIM-kartice skrbno hranite, saj z njim izkazujete lastništvo SIM-kartice. Na okvirju sta navedeni:
    • PIN-številka: varnostna koda, ki ščiti SIM-kartico pred uporabo nepooblaščenih oseb. Vpišete jo takoj, ko vključite mobilni telefon.
    • PUK-številka: varnostna koda, ki odklene SIM-kartico, če ste trikrat zapored vnesli napačno PIN-številko.

Klici

  • Kaj je obračunski interval?

    Obračunski interval pove, na koliko sekund se vam obračuna klic.
    Za IZI Doma velja obračunski interval 15 sekund, za IZI Brez meja, IZI Vračilo in IZI Mesec pa 60 sekund.

    Primer:
    Vključena tarifa: IZI Doma > cena klica: 0,12 EUR/minuto > obračunski interval: 15 sekund. Pri tarifi IZI Doma se vam za vsakih začetnih 15 sekund klica dobroimetje na računu zmanjša le za 0,03 EUR.
    Za klic:

    • krajši od 15 sekund, plačate le 0,03 EUR,
    • do 30 sekund plačate 0,06 EUR,
    • do 45 sekund plačate 0,09 EUR.

  • Kolikokrat lahko menjam tarifo?

    Tarifo lahko zamenjate večkrat, število menjav ni omejeno. Ob menjavi tarife je treba imeti na računu vsaj 1 EUR dobroimetja.

  • Ko želim zamenjati tarifo, prejmem obvestilo »Napaka v storitvi«. Kaj to pomeni?

    Stanje na vašem računu je prenizko za menjavo tarife. Na računu je treba imeti vsaj 1 EUR.

  • Opravil sem klic in nato preveril stanje na računu. Moje stanje odstopa od cene klica, ki jo lahko izračunam po tarifi. Ste mi zaračunali narobe?

    Pri preverjanju stanja z ukaznim nizom se stanje izpiše le na dve decimalki natančno, v obračunskem sistemu IZI pa je stanje na pet decimalk natančno. Zato lahko izpis stanja, ki ga javi vaš mobitel, nekoliko odstopa od cene opravljenega klica po tarifi.

    Primer:
    Vključeno imate tarifo IZI Brez meja (cena 0,14 EUR/minuto). Vaše stanje je 1,00 EUR. Opravite klic, ki traja 15 sekund, ta pa zaradi kratkega obračunskega intervala stane le 0,035 EUR. Vaše novo stanje, kot ga beležimo pri IZI-ju, je 0,96500 EUR. Stanje, ki se izpiše na mobitelu po preverjanju z ukaznim nizom, pa je 0,97 EUR.

Sporočila

  • Kako preverim, ali je prejemnik dobil SMS?

    Vsakič ko želite prejeti obvestilo, da je bil SMS dostavljen, na začetek sporočila vpišite *NM# in šele nato vpišite besedilo sporočila. Povratno sporočilo je brezplačno.

  • Poslal sem samo eno SMS-sporočilo. Zakaj mi je zaračunalo dve SMS-sporočili ali več?

    1. Pri pošiljanju SMS-sporočil bodite pozorni na uporabo šumnikov. Uporaba šumnikov podaljša SMS. Lahko se zgodi, da bo zaradi tega sistem poslal dve SMS-sporočili ali več.
    Nasvet: Priporočamo, da v SMS-sporočila ne vpisujete šumnikov.

    2. Če ste napisali SMS-sporočilo z več kot 160 znaki, se bo to pri pošiljanju razdelilo na več SMS-sporočil. Za vsakih 160 porabljenih znakov se obračuna eno SMS-sporočilo.

  • Kako pošljem SMS-sporočilo, da bo prispelo z zakasnitvijo nekaj ur ali dni?

    Na začetek SMS-a vtipkajte *DEF število ur # in šele nato vpišite besedilo SMS-sporočila.
    PPrimer: D E F 2 4 # − prejemnik bo SMS prejel čez 24 ur. Najdaljši čas zakasnitve je 168 ur.

  • Prejel sem SMS, da nimam vključene storitve MMS in zato ne morem prejeti MMS-sporočila. Kaj moram storiti?

    To sporočilo ste prejeli, ker nimate aktivirane MMS-storitve. Za aktivacijo kliknite tukaj.

  • Kateri SMS-klubi na kratkih številkah so na voljo?

    2929 − STAVE
    Ponudnik: Športna loterija, d. d.
    Telefon: 01/474 88 00
    E-naslov: info@sportna-loterija.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.e-stave.com/Pravila/Pravila-VELJAVNA/Vsapravila.aspx

    3030, 3080, 3333, 4444, 6666
    Ponudnik: ThreeAnts, d. o. o. (Vobis)
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 041 494 751
    E-naslov: reklamacije@smscity.net
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.smscity.net

    3131, 3355, 3883, 4411, 4433, 4682, 6600, 6116, 6161, 6622, 6633
    Ponudnik: 12Media, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/237 33 04
    E-naslov: info@12media.si, odjava@12media.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.12media.si

    3232, 6446
    Ponudnik: ProPlus, d. o. o.
    Telefon: 01/58 93 453 ali 080 44 44
    E-naslov: podpora@24ur.com
    Splošni pogoji in kode za odjavo: http://24ur.com

    3399, 3900, 3993
    Ponudnik: Telenet, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 10:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 051 650 390
    E-naslov: jure@mediamobile.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mediamobile.si

    3443, 3838, 6060, 3223
    Ponudnik: NTH AG
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/600 18 50
    E-naslov: customer.care@nth.ch
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.nth-media.biz

    3663, 6655, 6677, 3322, 6886
    Ponudnik: Dimoco direct mobile communications GMBH
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 05/664 4961
    E-naslov: info-si@mobile-info.cc
    Splosni pogoji in kode za odjavo: www.dimoco.org

    3737, 4224, 6767, 3200, 3344
    Ponudnik: Hardlab, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/518 82 71
    E-naslov: info@hardlab.com
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mobilnestoritve.com

    6996
    Ponudnik: Futuristični marketing, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/518 82 88
    E-naslov: info@futuristing.com ali info@megamama.com
    Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.facebook.com/futuristing

    4166, 4333, 4848, 6111
    Ponudnik: Repro − MS 03, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/569 14 45 in 01/585 35 76
    E-naslov: andrej.pantar@reproms.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: www.esms.si

    4321
    Ponudnik: TSmedia, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 8:00−15:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 01/473 00 10
    E-naslov: info@tsmedia.si
    Splošni pogoji: http://www.tsmedia.si

    4600
    Ponudnik: LeeLoo, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 041 527 904
    E-naslov: info@mygigg.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: http://www.leeloo.si/terms.php

    6001, 6006
    Ponudnik: Sinhro, družba za komunikacije, d. o. o.
    Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek)
    Telefon: 059/222 222
    E-naslov: info@mooble.si, podpora@mooble.si
    Splošni pogoji in kode za odjavo: http://sinhro.si/tos

  • Z uporabniki katerih tujih operaterjev si lahko pošiljam MMS-sporočila?

    Seznam operaterjev, s katerimi imamo vzpostavljen MMS Interworking, najdete tukaj.

Prenos podatkov

  • Kaj pomenijo kratice GPRS, EDGE, UMTS, HSPA, HSPA+, LTE?

    GPRS (General Packed Radio Services) je tehnologija, ki omogoča paketni prenos podatkov velikih hitrosti (do 128 kbit/s) prek GSM-omrežja.

    EDGE (Enhanced Data rates for Global Evolution) je novejši način prenosa podatkov GPRS v omrežju GSM, ki omogoča hitrost podatkov do 236 kbit/s.

    UMTS (Universal Mobile Telecommunications System) omogoča uporabo visokokakovostnih, vsebinsko bogatih avdio- in videostoritev ter pošiljanje in sprejemanje multimedijskih vsebin nekajkrat hitreje, kot to omogoča sistem GSM (npr. GPRS/EDGE, SCD) − do 512 kbit/s.

    HSPA (High Speed Packet Acces) je ena najsodobnejših tehnologij prenosa podatkov, ki zagotavlja hitrosti prenosa do 7,2 Mbit/s.

    HSPA+ (High Speed Packet Access Plus) je omrežje tretje generacije, pri katerem je teoretična hitrost prenosa podatkov s HSPA+ že več kot 50-krat višja od osnovnih hitrosti UMTS. HSPA+ omogoča občutno višje hitrosti prenosa podatkov, in sicer teoretično največ 21,6 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in največ 5,76 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).

    LTE (Long Term Evolution) predstavlja nadgradnjo obstoječih tehnologij UMTS in HSPA. LTE pogosto označujejo kot četrto generacijo mobilnih omrežij (4G). Glavna prednost mobilnega omrežja LTE/4G je v doseganju visokih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika k omrežju. Dejansko dosežene hitrosti so nižje od teoretičnih, odvisne pa so od kakovosti radijskega signala, povezav in naprave.

  • Kakšno hitrost prenosa podatkov omogoča IZI?

    IZI svojim uporabnikom omogoča prenos podatkov s hitrostjo do 50 Mbit/s. Dejanska hitrost prenosa podatkov je odvisna od mobitela, ki ga uporabljate za prenos podatkov, in pokritosti s signalom.

  • Kako mobitel nastavim za uporabo prenosa podatkov?

    Za uporabo prenosa podatkov morate prenos podatkov aktivirati in imeti pravilno nastavljen mobitel.
    Prenos podatkov aktivirate tako, da pošljete brezplačno SMS-sporočilo s ključno besedo PODATKI na številko 4008.
    Ob tem se vključijo tudi storitve MMS-sporočil. Za uporabo omrežja LTE/4G je treba vključiti storitev LTE/4G. Pošljite SMS-sporočilo s ključno besedo LTE na 4008. Vklop je brezplačen. Več

  • Kaj je paketni prenos podatkov?

    Paketni prenos podatkov pomeni, da podatke prenašate hitreje, v paketih. Pri tem se obračuna dejanska količina prenesenih podatkov, ne pa čas trajanja povezave.

Polnitev računa

  • Kako napolnim svoj ali drug račun s kartico oziroma ukaznim nizom?

    Polnjenje svojega računa: vtipkajte *181*16-mestna številka# in pritisnite tipko za klicanje.
    Polnjenje računa drugega uporabnika IZI: vtipkajte *181*16-mestna številka*telefonska številka uporabnika, ki mu polnite račun# in pritisnite tipko za klicanje.

  • Kako napolnim svoj ali drug račun prek POS-terminala Margento?

    Polnjenje svojega računa: pokličite brezplačno številko 1808 in prislonite mobitel na POS-terminal. Polnitev je potrjena z SMS-obvestilom in izpisom iz POS-terminala.

    Polnjenje računa drugemu uporabniku IZI: v POS-terminal vpišite telefonsko številko uporabnika in potrdite vnos. Polnitev je potrjena z SMS-obvestilom, ki ga prejme uporabnik, in izpisom iz POS-terminala, ki ga dobite vi.

  • Kako podaljšam aktivnost računa za 365 dni?

    Aktivnost računa podaljšate za 365 dni vsakič, ko svoj račun napolnite v enkratnem znesku 25 EUR ali več. Enkratni znesek pomeni, da opravite eno polnitev v višini 25 EUR ali več. Če bi npr. opravili tri zaporedne polnitve (npr. 10 EUR + 10 EUR + 5 EUR), se aktivnost računa ne podaljša za 365 dni, temveč za 90 dni.

  • Ali se mi veljavnost 365 dni pri aktivnem računu skrajša, če naknadno polnim za manj kot 25 EUR?

    Po opravljeni polnitvi v enkratnem znesku 25 EUR ali več se veljavnost računa podaljša za 365 dni, ne glede na to, ali naknadno opravite polnitev za manjšo vrednost. Tudi če naknadno polnite za manjšo vrednost, bo vaš račun aktiven 365 dni od datuma, ko ste opravili polnitev za 25 EUR ali več.

  • Ali je mogoče prenesti dobroimetje z enega računa IZI na drugega?

    Da. Za prenos dobroimetja vtipkate *132*znesek, ki gra prenašate*telefonska številka, na katero želite prenesti dobroimetje# in pritisnete tipko za klicanje. Na zaslonu se izpiše obvestilo, da boste uporabniku navedene številke IZI polnili račun za določen znesek. Za potrditev vtipkate *132# in pritisnete tipko za klic.

    Po uspešno izvedenem prenosu dobroimetja sta tako donator kot prejemnik obveščena prek SMS-sporočila.

    Prenesete lahko poljuben znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 EUR, opravite pa lahko največ 5 prenosov na dan.

Aplikacija Moj IZI

  • Kaj je aplikacija Moj IZI in kdo jo lahko uporablja?

    Aplikacija Moj IZI je namenjena hitremu pregledovanju in upravljanju predplačniške telefonije IZI. Omogoča vam, da vse uredite znotraj aplikacije, pri čemer vam ni več treba obiskati prodajnih mest IZI za nakup vrednostne kartice ali pošiljati SMS-ov za pregled stanja. Namenjena je vsem uporabnikom telefonije IZI, ki uporabljajo pametni telefon Android ali iOS.

  • Kako se prvič prijavim v aplikacijo Moj IZI?

    Najprej si iz trgovine Google Play ali App Store na mobitel prenesite aplikacijo. Ob prvem zagonu aplikacije vas bo ta pozvala k prijavi. Za prijavo vtipkate svojo telefonsko številko IZI, izberete gumb Naprej za potrditev in po potrditvi prejmete SMS s kodo. V aplikacijo nato vnesete prejeto kodo, označite, da se strinjate s pogoji uporabe, in ponovno potrdite z izbiro gumba Naprej. Aplikacija vas bo obvestila, da ste se uspešno prijavili. Prijava je enkratna in jo opravite le ob prvi uporabi aplikacije.

  • Kaj mi aplikacija Moj IZI omogoča?

    Z aplikacijo Moj IZI lahko svojo predplačniško telefonijo IZI upravljate prek svojega mobitela. Omogoča vam:

    • pregled in nadzor nad porabo in dobroimetjem,
    • nakup vrednostnih kartic IZI, ki jih znotraj aplikacije lahko pošljete tudi drugim osebam,
    • pregled in vklop paketov,
    • pregled preteklih nakupov in polnitev,
    • pridobitev podatkov za izdajo računa na ime.

  • Je vrednostna kartica, ki jo kupim prek aplikacije, prenosljiva na druge osebe?

    Da, znotraj aplikacije lahko po nakupu vrednostne kartice le z enim klikom to vrednostno kartico podarite drugi osebi. Primer: Oče izve, da je njegovemu sinu zmanjkalo dobroimetja na računu IZI. Ker ga bo moral sin po treningu košarke nujno poklicati, mu oče enostavno prek aplikacije Moj IZI kupi vrednostno kartico in jo prenese na sinov račun IZI. Pogoj je le, da sta oba uporabnika telefonije IZI.

  • Kateri paketi so mi na voljo za nakup v aplikaciji Moj IZI?

    Znotraj aplikacije Moj IZI si lahko vključite pakete IZI Vračilo A, IZI Vračilo B, IZI Vračilo C, IZI Mesec S, IZI Mesec M, IZI Mesec L, IZI Brez meja in IZI Doma. Pogoj za vklop paketa je dovolj dobroimetja. Podrobnosti o posameznem paketu so vam na voljo v aplikaciji.

  • Koliko časa velja vključeni paket?

    Veljavnost paketov je 30 dni, razen če je navedeno drugače. Po preteku 30 dni neporabljene količine zapadejo. Pri vseh paketih IZI Vračilo pa vam za neporabljene GB vrnemo denar.

    Pri paketih, ki imajo vključene enote, se klici, sporočila in prenos podatkov nad vključeno količino zaračunavajo po veljavnem ceniku IZI.
    V obdobju 30 dni ni mogoče večkrat vključiti paketov IZI Mesec in IZI Vračilo.

  • Ali za uporabo aplikacije potrebujem internetno povezavo?

    Da, za uporabo aplikacije IZI potrebujete vključene mobilne podatke ali povezavo WiFi.

  • Ali se mi izbrani paket samodejno podaljša po 30 dneh?

    Da, če imate na dobroimetju dovolj sredstev, se vam izbrani paket podaljša in hkrati dodelijo nove enote. To velja le za pakete IZI Mesec in IZI Vračilo.

  • Za vrednostno kartico, ki sem jo kupil prek aplikacije, potrebujem račun. Kje ga dobim?

    Znotraj aplikacije Moj IZI imate možnost ogleda podatkov o računih, in sicer v meniju Pretekli nakupi za vsako vrednostno kartico posebej. S klikom na vrednostno kartico dobite vpogled v podrobnosti o računu, kjer najdete tudi referenčno številko računa, jo skopirate in uporabite na spletni strani https://izdaja.e-racunov.mobitel.si/.

  • Kje si lahko naložim aplikacijo Moj IZI?

    Brezplačno aplikacijo Moj IZI najdete v spletnih trgovinah Google Play in App Store.

  • Kje najdem prodajna mesta IZI?

    Seznam prodajnih mest najdete tukaj.

Telefonski predal

  • Kako vključim telefonski predal?

    Za vklop pošljite SMS s ključno besedo VMS na številko 4008. Z vklopom storitve se samodejno aktivirajo tudi vse preusmeritve v telefonski predal:

    • ob zasedenosti: ko imate linijo že zasedeno;
    • ko niste dosegljivi: ko se nahajate na območju, kjer ni signala, ali ko izključite mobitel;
    • ko ne odgovorite: ko se v 25 sekundah ne javite (čas, po katerem se javi telefonski predal, lahko na mobitelu določite sami, od 5 do 30 sekund).

  • Kako lahko poslušam sporočila s svojega mobitela s pomočjo glasovnih navodil?

    Pokličite 051 101 000 in sledite navodilom sistema. Najprej vnesite svoje geslo in pritisnite #. Nato izberite eno izmed ponujenih možnosti:
    1 - poslušanje sporočil,
    3 - spremembe nastavitev predala,
    8 - pomoč.
    Če se odločite za možnost 1 , poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite. Po končanem poslušanju prekinite povezavo.

  • Kako lahko poslušam zaporedna sporočila s svojega mobitela brez glasovnih navodil?

    Pokličite 051 102 000.
    1. Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
    2. Poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite.
    3. Prekinite povezavo.

  • Kako lahko poslušam sporočila z drugega mobitela ali fiksnega telefona (s tonskim izbiranjem)?

    Pokličite 051 107 000 in sledite navodilom sistema.
    1. Vtipkajte številko telefonskega predala oz. svojo mobilno številko in pritisnite #.
    2. Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
    3. Poslušajte sporočila.
    4. Prekinite povezavo

  • Pošiljanje sporočil v telefonski predal

    Poklicali ste telefonsko številko naročnika in zaslišali pozdravno sporočilo. Odločite se, da boste pustili sporočilo.
    1. Po tonskem signalu povejte sporočilo.
    2. Odpošljete ga s pritiskom na # ali s prekinitvijo povezave.

    Če želite sporočilo izbrisati, pritisnite.
    Če želite preskočiti pozdravno sporočilo, dvakrat zapored pritisnite # #.

  • Kako nastavim novo pozdravno sporočilo?

    Pokličite 051 103 000.
    1. Vnesite geslo in pritisnite #.
    2. Po zvočnem signalu povejte novo pozdravno sporočilo.
    3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
    1 ponovno snemanje,
    2 ohranitev posnetka,
    3 brisanje posnetka,
    4. Prekinite povezavo.
    Nasvet: Predlagamo vam, da posnamete osebno pozdravno sporočilo. Izkušnje namreč kažejo, da bo v tem primeru kličoči raje pustil sporočilo.

  • Kako spremenim geslo telefonskega predala?

    Osnovno geslo vsakega telefonskega predala, ki je privzeto v sistemu, je 0000. Zaradi varnosti vam priporočamo spremembo osnovnega gesla. Pokličite 051 104 000.
    1. Vnesite geslo in pritisnite #.
    2. Po navodilih sistema vtipkajte novo geslo in pritisnite #.
    3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
    - poslušanje sporočil,
    - spreminjanje nastavitev predala,
    - pomoč.
    4. Prekinite povezavo.
    Opomba: Klic v telefonski predal in preusmeritev klica v telefonski predal se obračunavata po veljavnem ceniku.

  • Katere so splošno veljavne tipke?

    # (lojtra) – potrditev vnosa
    * (zvezdica) – prekinitev izvajanja in povratek na predhodni korak
    9 izhod v glavni meni
    99 izhod iz sistema
    8 pomoč
    88 splošna navodila o delovanju sistema

    Sistem nudi številko 8 za pomoč na vsakem koraku. Kadarkoli se znajdete v težavah in želite pomoč pri razumevanju določene funkcije, pritisnite 8. Če jo pritisnete dvakrat zapored, boste prisluhnili splošnim navodilom o uporabi sistema.

  • Kakšni ukazi so na voljo?

    2 - preskok glave sporočila
    3 - premik za 8 sekund naprej
    33 - premik naprej do konca sporočila
    1 - premik za 8 sekund nazaj
    11 - povratek na začetek
    7 - premor
    4N - nadzor glasnosti (1 − najnižja, 9 − najvišja, 5 − običajna glasnost)
    6N - nadzor hitrosti predvajanja sporočil (1 − najnižja, 9 − najvišja, 5 − običajna hitrost)
    ## - povratek na vstopno točko

SOS SMS

  • Kaj je SOS SMS?

    Kadar na računu IZI nimate dovolj dobroimetja za uporabo komunikacijskih storitev, lahko za pomoč prosite sorodnika ali prijatelja, ki je uporabnik mobilnih storitev.
    V svoj mobitel vtipkate: *131*telefonska številka, na katero želite sporočilo poslati# (primer: *131*051800800#) in pritisnete tipko za klic.

    Želena oseba bo z vaše številke prejela SMS z obvestilom, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI. Sporočilo je poslano tudi v primeru, če vam je potekel rok od zadnje polnitve. Sporočilo lahko pošljete na mobilne številke uporabnikov slovenskih operaterjev.

    Primer sporočila, ki ga prejme uporabnik, na katerega ste obvestilo naslovili:
    »Prosim, poklici me na moj mobitel ali mi napolni racun IZI. Za polnjenje lahko uporabiš Moneto ali kartico IZI.«

  • Kako lahko nekdo drug napolni moj račun?

    Vaš račun lahko polnijo tudi drugi:
    1. s prenosom dobroimetja (velja za uporabnike IZI),
    2. na spletni strani (trenutno še ni na voljo),
    3. s pomočjo vrednostne kartice IZI, ki jo lahko kupijo na več kot 3.700 prodajnih mestih,
    4. s storitvijo Pay365 (če je vaša številka ena od tistih, ki so jih izbrali za polnjenje) in
    5. s storitvijo Moneta SMS.

  • Koliko SOS SMS-sporočil lahko pošljem?

    Pošljete lahko pet SOS SMS-sporočil. Pogoj za pošiljanje SOS SMS-sporočila je, da ste račun vsaj enkrat napolnili.

Moneta

  • Ali lahko polnim račune IZI prek Monete?

    Da. Uporabniki IZI lahko želeni račun IZI napolnite z Moneto, tako da v mobitel vtipkate ukazni niz *127*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo polnite# in pritisnete tipko za klic.
    Na zaslonu se izpiše: Racun IZI xxxxxxxxx polnite z Moneto za xx €.
    Za potrditev vtipkajte *127# in pritisnite tipko za klic.
    Po uspešnem polnjenju računa IZI prejmete SMS-sporočilo s potrditvijo polnitve. Če napolnite drug račun IZI, prejme SMS tudi uporabnik IZI, ki ste mu napolnili račun IZI.

    Primer:
    Številka uporabnika IZI, na kateri želite polniti račun: 051 800 800.
    Znesek polnitve: 10 EUR.
    V mobitel vtipkate: *127*10*051800800# in pritisnete tipko za klic.
    Po prejemu SMS-sporočila za potrditev vtipkate *127# in pritisnete tipko za klic.
    Na zaslonu se izpiše: Polnitev je sprejeta.
    Uporabniku s številko 051 800 800 se stanje na računu IZI poveča za 10 EUR.

IZI Diskont

IZI Dan

IZI Mesec

IZI Vračilo

  • Kako lahko k paketu IZI Vračilo dokupim več prenosa podatkov?

    Vključite si storitev IZI Diskont 10 GB za 10 EUR mesečno. Za vklop pošljite SMS z vsebino IZIDISKONT DATA10 na 4008.

  • Kako mi vrnete denar za neporabljene GB?

    Po preteku 30 dni vam neporabljene GB vrnemo v obliki dobroimetja na vaš račun. 1 GB je 1 EUR.

  • Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo?

    Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.

    Preklop Strošek preklopa Število enot Ključna beseda
    IZI Vračilo A → IZI Vračilo B 3 EUR 3 GB IZIVRACILO B
    IZI Vračilo B →  IZI Vračilo C 3 EUR 3 GB IZIVRACILO C
    IZI Vračilo A →  IZI Vračilo C 6 EUR 6 GB IZIVRACILO C

    Poslan SMS se odšteje od skupne količine v vašem paketu.

  • Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo in IZI Mesec?

    Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.

    Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Mesec najprej porabite enote paketa IZI Vračilo, na koncu obračunskega obdobja pa se vključi IZI Mesec. Neporabljene enote paketa IZI Vračilo se v tem primeru ne vrnejo.

    Pri prehodu s paketa IZI Mesec na IZI Vračilo najprej porabite enote paketa IZI Mesec, na koncu obračunskega obdobja pa se vključi IZI Vračilo. Neporabljene enote paketa IZI Mesec se ne ohranijo.

  • Kako lahko prehajam med paketi IZI Vračilo in IZI Doma oz. IZI Brez meja?

    Med paketi lahko preklapljate preprosto prek SMS-a. Pošljite ustrezno ključno besedo na številko 4008.

    Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Doma se enote paketa IZI Vračilo lahko porabijo do konca obdobja veljavnosti, nato pa se vključi IZI Doma.

    Pri prehodu s paketa IZI Doma na IZI Vračilo začne takoj veljati nov paket. Strošek prehoda je 1 EUR.

    Pri prehodu s paketa IZI Vračilo na IZI Brez meja se enote paketa IZI Vračilo lahko porabijo do konca obdobja veljavnosti, nato pa se vključi IZI Brez meja.

    Pri prehodu s paketa IZI Brez meja na IZI Vračilo začne takoj veljati nov paket. Strošek prehoda je 1 EUR.

LTE/4G

  • Kaj pomeni tehnologija LTE/4G?

    LTE je kratica za Long Term Evolution in pomeni evolucijsko nadgradnjo obstoječih tehnologij mobilnih omrežij GSM/EDGE in UMTS/HSPA+.
    Po NMT-omrežju (1. generacija), GSM-omrežju (2. generacija) in UMTS-omrežju (3. generacija) je LTE začetek 4. generacije tehnologij mobilnih omrežij, ki prinaša občutno hitrejše in odzivnejše mobilne širokopasovne podatkovne storitve.

  • Katere prednosti prinaša LTE/4G?

    Glavna prednost LTE/4G je doseganje večjih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika. V prihodnosti bodo lahko hitrosti še višje.
    Odličen mobilni dostop do interneta lahko zagotovi tudi na zunajmestnih območjih. Vse hitrosti prenosa podatkov so seveda odvisne od številnih dejavnikov, kot so število uporabnikov, lokalni pogoji, zasedenost omrežja, naprave in njihova programska oprema, vir prenosa podatkov, siceršnji internetni promet in dostop do strani.

    Storitev LTE/4G uporabnikom IZI omogoča prenos podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije LTE/4G v hitrostnem razredu do 50 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in do 10 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).

  • Kako vključim storitev LTE/4G?

    Za vklop storitve LTE/4G pošljite brezplačno SMS-sporočilo s ključno besedo LTE na številko 4008.

  • Kako izključim storitev LTE/4G?

    Za izklop storitve pokličite v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800.

  • Ali storitev LTE/4G deluje tudi v tujini?

    Storitev LTE/4G v tujini ne deluje.

  • Kako je z delovanjem LTE-naprave v območjih, kjer ni pokritosti z omrežjem LTE/4G Telekoma Slovenije?

    Vaša LTE-naprava bo v tem primeru brez težav delovala v omrežju 2G/3G.

Niste našli, kar ste iskali?

Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas